PASCUCCI, Federica
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.968
NA - Nord America 2.520
AS - Asia 940
AF - Africa 130
SA - Sud America 80
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 6.642
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.498
IT - Italia 1.581
HK - Hong Kong 338
UA - Ucraina 239
RU - Federazione Russa 224
SG - Singapore 214
SE - Svezia 193
DE - Germania 187
IE - Irlanda 185
CN - Cina 166
CI - Costa d'Avorio 112
TR - Turchia 80
BR - Brasile 74
FR - Francia 70
DK - Danimarca 69
FI - Finlandia 57
GB - Regno Unito 55
KR - Corea 40
AE - Emirati Arabi Uniti 24
NL - Olanda 22
IN - India 21
BE - Belgio 18
AT - Austria 15
CA - Canada 14
NO - Norvegia 13
IR - Iran 11
PL - Polonia 11
VN - Vietnam 11
CH - Svizzera 9
MY - Malesia 9
ID - Indonesia 8
MX - Messico 6
ZA - Sudafrica 6
ES - Italia 5
TW - Taiwan 5
EU - Europa 4
JP - Giappone 4
AL - Albania 3
BD - Bangladesh 3
GH - Ghana 3
HR - Croazia 3
PE - Perù 3
RO - Romania 3
SC - Seychelles 3
BW - Botswana 2
CO - Colombia 2
DO - Repubblica Dominicana 2
LT - Lituania 2
MA - Marocco 2
PK - Pakistan 2
TH - Thailandia 2
CZ - Repubblica Ceca 1
DZ - Algeria 1
EC - Ecuador 1
GA - Gabon 1
GR - Grecia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
NP - Nepal 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
Totale 6.642
Città #
Chandler 403
Hong Kong 337
Jacksonville 257
Des Moines 198
Dublin 182
Centro 174
Boardman 152
New York 147
Ancona 142
Singapore 118
Abidjan 112
Ashburn 112
Ann Arbor 95
Fairfield 89
Wilmington 77
Redmond 71
Macerata 65
Lawrence 63
Princeton 63
Milan 59
Rome 59
San Mateo 57
Moscow 46
The Dalles 39
Woodbridge 39
Seattle 35
Houston 34
Tolentino 31
Monterubbiano 29
Caserta 27
Turin 27
Naples 26
Cambridge 23
Sharjah 23
San Marcello 18
Bologna 17
Guangzhou 17
Ascoli Piceno 16
San Diego 16
Wuhan 16
Alba 15
Florence 15
Torre Del Greco 15
Brussels 14
Perugia 14
Amsterdam 13
Oslo 13
San Salvo 13
Vienna 13
Washington 13
Beijing 12
Los Angeles 12
Genoa 11
Helsinki 11
Pune 11
Fermo 10
Shanghai 10
Trieste 10
Villanovafranca 10
Dong Ket 9
Izmir 9
Padova 9
Recanati 9
Talsano 9
Bari 8
Jiaxing 8
Livorno 8
Monza 8
Norwalk 8
Orciano Di Pesaro 8
Ottawa 8
Treviso 8
Berlin 7
Kuala Lumpur 7
London 7
Oldenburg 7
Pordenone 7
Urbino 7
Aci Castello 6
Alba Adriatica 6
Castelfidardo 6
Colli Del Tronto 6
Dallas 6
Jesi 6
Osnabrück 6
Pesaro 6
Trento 6
Turku 6
Verona 6
Argenta 5
Brooklyn 5
Council Bluffs 5
Fano 5
Köln 5
Mexico City 5
Modugno 5
Monsampolo del Tronto 5
Munich 5
Nuremberg 5
Osimo 5
Totale 4.018
Nome #
Standardizzazione e adattamento del sito web nelle strategie di marketing internazionale delle imprese 296
Responsabilità sociale e questione etica nell'impresa: alcune riflessioni 252
Family ownership and the export performance of SMEs: the moderating role of financial constraints and flexibility 173
Are SMEs cutting corners on social media marketing? An exploratory study in the Italian context 166
Advancing social media driven sales research: Establishing conceptual foundations for B-to-B social selling 156
Manifattura additiva e stampa 3D: un'analisi esplorativa oltre la dimensione tecnologica 154
Industria 4.0: non solo una rivoluzione tecnologica 144
Adopting social media for international marketing strategies: closing a theoretical and empirical gap 138
Exploring antecedents of social media usage in B2B: a systematic review 128
Aspetti economici ed organizzativi della progettazione di una piattaforma del prodotto lavabiancheria 126
DIgital transformation in B2B SMEs 126
Internet adoption and usage: evidence from Italian micro enterprises 123
Combining sell-out data with shopper behaviour data for category performance measurement: The role of category conversion power 123
Opportunities and limits of mobile marketing communication: the case of branded apps for high involvement products 121
Fattori influenti sul ricorso ad Internet nei processi gestionali delle micro-imprese 118
Explaining the internationalization pathways of family firms: a qualitative research 110
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 110
Trasformazione digitale e sviluppo delle PMI. Approcci strategici e strumenti operativi 109
Contrasting Digital Fake News in Health: an Interdisciplinary Approach 104
Towards designing society 5.0 solutions: The new Quintuple Helix - Design Thinking approach to technology 104
La localizzazione del sito web delle imprese italiane: i risultati di un'indagine empirica 103
Il web, il marketing e la crisi: prime riflessioni su alcuni casi aziendali 102
IL MARKETING TRA REALE E VIRTUALE. SFIDE ED OPPORTUNITA' NELL'ERA DIGITALE 100
Sales-marketing integration: primi risultati di un’indagine esplorativa sul ruolo della strategia di digital content marketing 97
Modularità e innovazione tecnologica ai fini della flessibilità della gamma produttiva: il caso della lavabiancheria 92
A Model to Analyze Small and Medium Enterprises’ Training Needs Related to the Internationalization 92
Do connoisseur consumers care about sustainability? Exploring coffee consumption practices through netnography 92
Strategie di marketing online per il vantaggio competitivo aziendale 90
Export market orientation and international performance in the context of SMEs 90
Digital-Driven Business Model Innovation: The Role of Data in Changing Companies’ Value Logic 89
An exploratory study on websites localization: the case of Italian firms 88
An exploration of social media use by Italian exporting SMEs 88
The Hidden Side of 3d Printing in Management 88
Exploring the Relationships Between Perception of Product Quality, Product Ratings, and Consumers’ Personality Traits: An Eye-Tracking Study 88
Visual attention toward online marketing stimuli in e-retailing: the role of personality variables 87
Defining customer experiential knowledge and its dimensions: a conceptualization starting from a netnographic study of specialty coffee blogs 87
Smes, social media and internationalization: an explorative research 86
The relationship between export market orientation and international performance in the context of SMEs 84
La digital transformation 84
Branded apps for high-involvment produtcs: the results of an empirical study 83
Competitività internazionale e capacità dinamiche: il caso delle piccole e medie torrefazioni italiane 75
Dal mercato locale al mercato globale: il caso di una media impresa di torrefazione 74
Gestione delle relazioni con gli intermediari commerciali esteri e vantaggio competitivo: il caso della Nuova Simonelli negli USA 73
Strategie innovative e sviluppo commerciale: Nuova Simonelli 72
Aspetti metodologici critici nelle ricerche di export marketing: dalla complessità dei costrutti alla eterogeneità delle variabili 70
Micro-enterprises and the internet adoption: an Italian case study 69
Definizione e misurazione dell'impatto sociale della ricerca: alcune riflessioni 69
Le strategie delle imprese marchigiane tra responsabilità sociale e sviluppo sostenibile 68
I tanti made in Italy nella prospettiva del consumatore straniero 68
Progettare il sito web per i mercati esteri 68
The export competitiveness of Italian coffee roasting industry 68
Dalla digital revolution alla digital marketing transformation: i driver del cambiamento 68
Customer involvement in technological development of smart products: empirical evidence from a coffee-machine producer 67
Il ritorno alla competitività dell'espresso italiano 67
Inter-firm R&D collaborations and green innovation value: The role of family firms' involvement and the moderating effects of proximity dimensions 67
Innovazione tecnologica di prodotto ed evoluzione organizzativa: il caso della Merloni Elettrodomestici 63
Il contributo del web marketing al superamento della crisi: osservazioni su tre casi aziendali 63
Visibilità online e Search Engine Marketing 58
Un approccio strategico al marketing digitale: la centralità della customer experience 56
Genesis of an innovation-based entrepreneurial ecosystem: exploring the role of intellectual capital 55
Il corporate website come fulcro della presenza online aziendale 54
Fattori influenti sul ricorso ad Internet da parte delle micro-imprese 53
La competitività delle imprese di torrefazione italiane nel mercato globale 52
Social media in B2B sales: a systematic literature review 47
Some elements of economic analysis for a furniture firm's marketing strategy in Poland 47
LA POLITICA DISTRIBUTIVA NEI MERCATI ESTERI FRA CANALI OFFILINE E ONLINE: IL CASO DELLA NUOVA SIMONELLI 47
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 46
All that glitters is not gold: exploring social selling through the eyes of B2B customers 44
How digital technologies reshape marketing: evidence from a qualitative investigation 42
Blockchain for citizens' participation in urban planning: The case of the city of Berlin. A value sensitive design approach 42
Work Stressors and Emotional Intelligence on Bootlegging Innovation: Explorative Evidence of Value Creation From the China Context 37
Bridging the gap between sales and marketing: The role of digital content marketing strategy 34
Classifying bloggers based on content creation approaches: implications for influencers marketing strategies 33
3D technology-based servitization: an explorative study of business model innovation 32
Digital servitization as Business Model Innovation: an explorative study on the role of absorptive capacity 31
Blockchain Civic Tech for Smarter Cities: Governance Challenges from a Multistakeholder Ecosystem Perspective 31
How do web-based technologies enable the innovation of traditional businesses? Investigating the role of e-Commerce and product customization strategies in the Italian fashion industry 30
Blockchain in food and beverage industry: preliminary results of a systematic literature review 28
Investigating female entrepreneurship: a micro-perspective of drivers and barriers for aspiring and experienced women entrepreneurs 26
Knowledge management in a dynamic context in the digital era 21
Exploring the relationship between entrepreneurial ecosystem inputs and outcomes: the role of digital technology adoption 17
Sustainability in the coffee supply chain. Tensions and paradoxes 16
What Motivates Bitcoin Miners to Practice Bitcoin Mining: An Assessment Based on Behavioral Reasoning Theory 14
L'approvigionamento sostenibile nelle supply chain globali tra opportunità e complessità 14
Knowledge-based dynamic capabilities for managing paradoxical tensions in circular business model innovation: an empirical exploration of an incumbent firm 14
How do knowledge-intensive business services improve innovation? A resource-based model for antecedents of innovation in a developing country 13
Totale 6.894
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020111 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 15 96
2020/2021785 28 69 95 12 124 30 74 42 85 41 105 80
2021/2022589 13 119 20 44 8 18 14 53 48 52 94 106
2022/20231.432 93 149 85 100 94 304 24 138 274 15 101 55
2023/20241.122 170 83 70 109 100 236 82 66 22 60 35 89
2024/20251.689 286 136 66 59 65 55 166 258 336 104 158 0
Totale 6.894