PASCUCCI, Federica
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 3.624
EU - Europa 3.363
AS - Asia 1.709
SA - Sud America 435
AF - Africa 248
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
OC - Oceania 1
Totale 9.384
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 3.554
IT - Italia 1.743
SG - Singapore 538
BR - Brasile 364
HK - Hong Kong 358
CN - Cina 345
UA - Ucraina 246
DE - Germania 245
RU - Federazione Russa 231
SE - Svezia 202
CI - Costa d'Avorio 199
IE - Irlanda 186
VN - Vietnam 133
FR - Francia 121
GB - Regno Unito 90
TR - Turchia 87
DK - Danimarca 70
FI - Finlandia 66
IN - India 49
CA - Canada 41
KR - Corea 41
NL - Olanda 35
AR - Argentina 32
ID - Indonesia 32
AE - Emirati Arabi Uniti 28
PL - Polonia 25
ZA - Sudafrica 25
AT - Austria 22
MX - Messico 20
BD - Bangladesh 19
BE - Belgio 18
JP - Giappone 18
ES - Italia 14
EC - Ecuador 13
NO - Norvegia 13
CH - Svizzera 12
IR - Iran 11
MY - Malesia 9
PK - Pakistan 8
CO - Colombia 7
IQ - Iraq 7
TW - Taiwan 7
EG - Egitto 5
LT - Lituania 5
PE - Perù 5
AL - Albania 4
EU - Europa 4
MA - Marocco 4
PY - Paraguay 4
TH - Thailandia 4
BW - Botswana 3
CZ - Repubblica Ceca 3
GH - Ghana 3
HR - Croazia 3
NP - Nepal 3
PH - Filippine 3
RO - Romania 3
SC - Seychelles 3
TN - Tunisia 3
UY - Uruguay 3
VE - Venezuela 3
DO - Repubblica Dominicana 2
IL - Israele 2
KZ - Kazakistan 2
SA - Arabia Saudita 2
TT - Trinidad e Tobago 2
AU - Australia 1
BB - Barbados 1
BG - Bulgaria 1
BO - Bolivia 1
CL - Cile 1
DZ - Algeria 1
GA - Gabon 1
GR - Grecia 1
GT - Guatemala 1
GY - Guiana 1
HN - Honduras 1
HU - Ungheria 1
JM - Giamaica 1
KE - Kenya 1
KW - Kuwait 1
OM - Oman 1
PA - Panama 1
PT - Portogallo 1
RS - Serbia 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
SR - Suriname 1
UZ - Uzbekistan 1
Totale 9.384
Città #
Ashburn 426
Chandler 403
Hong Kong 357
Singapore 302
Dallas 295
Jacksonville 259
Abidjan 199
Des Moines 199
Dublin 183
Centro 174
New York 167
Boardman 161
Ancona 156
Ann Arbor 95
Fairfield 89
Milan 87
Rome 84
Wilmington 84
Redmond 71
Beijing 68
Los Angeles 66
Macerata 66
Princeton 64
Lawrence 63
San Mateo 57
Ho Chi Minh City 50
Moscow 46
The Dalles 45
Hefei 42
Houston 41
Munich 41
Woodbridge 39
Seattle 36
Paris 35
Turin 33
Naples 32
Chicago 31
Tolentino 31
Monterubbiano 29
São Paulo 29
Caserta 27
Hanoi 25
Sharjah 24
Amsterdam 23
Cambridge 23
Council Bluffs 21
Salt Lake City 19
Florence 18
San Marcello 18
Ascoli Piceno 17
Bologna 17
Guangzhou 17
Vienna 17
Buffalo 16
San Diego 16
Wuhan 16
Alba 15
Tokyo 15
Torre Del Greco 15
Brussels 14
Chennai 14
Perugia 14
Poplar 14
Warsaw 14
Washington 14
Montreal 13
Olgiate Olona 13
Oslo 13
San Salvo 13
Brooklyn 12
Denver 11
Frankfurt am Main 11
Genoa 11
Helsinki 11
London 11
Ottawa 11
Pune 11
Stockholm 11
Turku 11
Fermo 10
Johannesburg 10
Orem 10
Rio de Janeiro 10
Santa Clara 10
Shanghai 10
Toronto 10
Trieste 10
Villanovafranca 10
Belo Horizonte 9
Berlin 9
Dong Ket 9
Hangzhou 9
Izmir 9
Osimo 9
Padova 9
Recanati 9
Talsano 9
Ankara 8
Bari 8
Boston 8
Totale 5.536
Nome #
Standardizzazione e adattamento del sito web nelle strategie di marketing internazionale delle imprese 343
Responsabilità sociale e questione etica nell'impresa: alcune riflessioni 266
Combining sell-out data with shopper behaviour data for category performance measurement: The role of category conversion power 219
Are SMEs cutting corners on social media marketing? An exploratory study in the Italian context 200
Family ownership and the export performance of SMEs: the moderating role of financial constraints and flexibility 200
Manifattura additiva e stampa 3D: un'analisi esplorativa oltre la dimensione tecnologica 198
Advancing social media driven sales research: Establishing conceptual foundations for B-to-B social selling 196
Industria 4.0: non solo una rivoluzione tecnologica 175
Sustainability in the coffee supply chain. Tensions and paradoxes 161
Adopting social media for international marketing strategies: closing a theoretical and empirical gap 161
DIgital transformation in B2B SMEs 161
Aspetti economici ed organizzativi della progettazione di una piattaforma del prodotto lavabiancheria 157
Exploring antecedents of social media usage in B2B: a systematic review 151
AI-Powered Beauty: Exploring AI's potential in Society 5.0 149
Internet adoption and usage: evidence from Italian micro enterprises 147
Trasformazione digitale e sviluppo delle PMI. Approcci strategici e strumenti operativi 142
Opportunities and limits of mobile marketing communication: the case of branded apps for high involvement products 140
Fattori influenti sul ricorso ad Internet nei processi gestionali delle micro-imprese 140
Contrasting Digital Fake News in Health: an Interdisciplinary Approach 138
Genesis of an innovation-based entrepreneurial ecosystem: exploring the role of intellectual capital 134
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 134
Il web, il marketing e la crisi: prime riflessioni su alcuni casi aziendali 133
Towards designing society 5.0 solutions: The new Quintuple Helix - Design Thinking approach to technology 131
Sales-marketing integration: primi risultati di un’indagine esplorativa sul ruolo della strategia di digital content marketing 130
Do connoisseur consumers care about sustainability? Exploring coffee consumption practices through netnography 128
Explaining the internationalization pathways of family firms: a qualitative research 127
La localizzazione del sito web delle imprese italiane: i risultati di un'indagine empirica 126
Exploring the Relationships Between Perception of Product Quality, Product Ratings, and Consumers’ Personality Traits: An Eye-Tracking Study 126
IL MARKETING TRA REALE E VIRTUALE. SFIDE ED OPPORTUNITA' NELL'ERA DIGITALE 121
null 120
A Model to Analyze Small and Medium Enterprises’ Training Needs Related to the Internationalization 118
An exploration of social media use by Italian exporting SMEs 118
L'approvigionamento sostenibile nelle supply chain globali tra opportunità e complessità 117
An exploratory study on websites localization: the case of Italian firms 114
Export market orientation and international performance in the context of SMEs 114
Defining customer experiential knowledge and its dimensions: a conceptualization starting from a netnographic study of specialty coffee blogs 113
Strategie di marketing online per il vantaggio competitivo aziendale 110
Smes, social media and internationalization: an explorative research 110
La digital transformation 110
Branded apps for high-involvment produtcs: the results of an empirical study 108
Visual attention toward online marketing stimuli in e-retailing: the role of personality variables 105
How digital technologies reshape marketing: evidence from a qualitative investigation 104
Customer involvement in technological development of smart products: empirical evidence from a coffee-machine producer 103
Modularità e innovazione tecnologica ai fini della flessibilità della gamma produttiva: il caso della lavabiancheria 103
The relationship between export market orientation and international performance in the context of SMEs 102
The Hidden Side of 3d Printing in Management 101
Progettare il sito web per i mercati esteri 100
Definizione e misurazione dell'impatto sociale della ricerca: alcune riflessioni 99
Dal mercato locale al mercato globale: il caso di una media impresa di torrefazione 97
Aspetti metodologici critici nelle ricerche di export marketing: dalla complessità dei costrutti alla eterogeneità delle variabili 95
All that glitters is not gold: exploring social selling through the eyes of B2B customers 93
Il ritorno alla competitività dell'espresso italiano 93
Competitività internazionale e capacità dinamiche: il caso delle piccole e medie torrefazioni italiane 91
Dalla digital revolution alla digital marketing transformation: i driver del cambiamento 91
I tanti made in Italy nella prospettiva del consumatore straniero 87
Strategie innovative e sviluppo commerciale: Nuova Simonelli 85
Gestione delle relazioni con gli intermediari commerciali esteri e vantaggio competitivo: il caso della Nuova Simonelli negli USA 85
Il contributo del web marketing al superamento della crisi: osservazioni su tre casi aziendali 83
Le strategie delle imprese marchigiane tra responsabilità sociale e sviluppo sostenibile 82
The export competitiveness of Italian coffee roasting industry 82
3D technology-based servitization: an explorative study of business model innovation 81
Micro-enterprises and the internet adoption: an Italian case study 81
Inter-firm R&D collaborations and green innovation value: The role of family firms' involvement and the moderating effects of proximity dimensions 79
Fattori influenti sul ricorso ad Internet da parte delle micro-imprese 77
Innovazione tecnologica di prodotto ed evoluzione organizzativa: il caso della Merloni Elettrodomestici 76
Blockchain for citizens' participation in urban planning: The case of the city of Berlin. A value sensitive design approach 75
Blockchain in food and beverage industry: preliminary results of a systematic literature review 72
Social media in B2B sales: a systematic literature review 72
null 72
Visibilità online e Search Engine Marketing 71
Investigating female entrepreneurship: a micro-perspective of drivers and barriers for aspiring and experienced women entrepreneurs 71
Classifying bloggers based on content creation approaches: implications for influencers marketing strategies 68
Il corporate website come fulcro della presenza online aziendale 68
Some elements of economic analysis for a furniture firm's marketing strategy in Poland 67
Knowledge-based dynamic capabilities for managing paradoxical tensions in circular business model innovation: an empirical exploration of an incumbent firm 67
Un approccio strategico al marketing digitale: la centralità della customer experience 66
Blockchain Civic Tech for Smarter Cities: Governance Challenges from a Multistakeholder Ecosystem Perspective 65
Bridging the gap between sales and marketing: The role of digital content marketing strategy 63
La competitività delle imprese di torrefazione italiane nel mercato globale 63
Digital servitization as Business Model Innovation: an explorative study on the role of absorptive capacity 61
Knowledge management in a dynamic context in the digital era 59
Work Stressors and Emotional Intelligence on Bootlegging Innovation: Explorative Evidence of Value Creation From the China Context 56
LA POLITICA DISTRIBUTIVA NEI MERCATI ESTERI FRA CANALI OFFILINE E ONLINE: IL CASO DELLA NUOVA SIMONELLI 54
Exploring the relationship between entrepreneurial ecosystem inputs and outcomes: the role of digital technology adoption 50
What Motivates Bitcoin Miners to Practice Bitcoin Mining: An Assessment Based on Behavioral Reasoning Theory 45
How do web-based technologies enable the innovation of traditional businesses? Investigating the role of e-Commerce and product customization strategies in the Italian fashion industry 45
How do knowledge-intensive business services improve innovation? A resource-based model for antecedents of innovation in a developing country 34
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 8
Digital-Driven Business Model Innovation: The Role of Data in Changing Companies’ Value Logic 7
Sellers’ perspectives on cross-border acquisitions: a case study of a small 3d printing service provider 6
Totale 9.646
Categoria #
all - tutte 36.182
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other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 36.182


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/2021457 0 0 0 0 0 30 74 42 85 41 105 80
2021/2022589 13 119 20 44 8 18 14 53 48 52 94 106
2022/20231.432 93 149 85 100 94 304 24 138 274 15 101 55
2023/20241.122 170 83 70 109 100 236 82 66 22 60 35 89
2024/20251.983 286 136 66 59 65 55 166 258 336 104 223 229
2025/20262.458 504 380 405 492 584 93 0 0 0 0 0 0
Totale 9.646