PASCUCCI, Federica
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.592
NA - Nord America 2.437
AS - Asia 544
AF - Africa 135
SA - Sud America 14
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
Totale 5.726
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.425
IT - Italia 1.479
UA - Ucraina 239
SG - Singapore 200
SE - Svezia 191
IE - Irlanda 185
DE - Germania 173
CN - Cina 162
CI - Costa d'Avorio 122
TR - Turchia 77
DK - Danimarca 69
FR - Francia 60
GB - Regno Unito 54
FI - Finlandia 52
KR - Corea 40
BE - Belgio 18
IN - India 17
NL - Olanda 17
NO - Norvegia 13
CA - Canada 12
IR - Iran 11
BR - Brasile 9
CH - Svizzera 9
MY - Malesia 9
PL - Polonia 9
VN - Vietnam 9
AT - Austria 8
ID - Indonesia 7
TW - Taiwan 5
ZA - Sudafrica 5
EU - Europa 4
AL - Albania 3
ES - Italia 3
GH - Ghana 3
HR - Croazia 3
JP - Giappone 3
RO - Romania 3
SC - Seychelles 3
CO - Colombia 2
HK - Hong Kong 2
MA - Marocco 2
PE - Perù 2
CL - Cile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
GR - Grecia 1
HU - Ungheria 1
IL - Israele 1
LT - Lituania 1
PK - Pakistan 1
Totale 5.726
Città #
Chandler 403
Jacksonville 257
Des Moines 198
Dublin 182
Centro 174
Boardman 157
New York 144
Ancona 130
Abidjan 122
Ashburn 111
Singapore 105
Ann Arbor 95
Fairfield 89
Wilmington 77
Redmond 71
Macerata 64
Lawrence 63
Princeton 63
San Mateo 57
Milan 51
Rome 47
Woodbridge 39
Houston 34
Seattle 34
Tolentino 32
Monterubbiano 30
Caserta 27
Turin 27
Cambridge 23
Naples 22
Guangzhou 18
San Marcello 18
Wuhan 18
Bologna 17
Ascoli Piceno 16
San Diego 16
Alba 15
Torre Del Greco 15
Brussels 14
Florence 13
Los Angeles 13
Oslo 13
San Salvo 13
Washington 13
Beijing 12
Amsterdam 11
Genoa 11
Helsinki 11
Perugia 11
Pune 11
Fermo 10
Shanghai 10
Villanovafranca 10
Dong Ket 9
Izmir 9
Padova 9
Talsano 9
Jiaxing 8
Livorno 8
Monza 8
Norwalk 8
Orciano Di Pesaro 8
Ottawa 8
Treviso 8
Trieste 8
Berlin 7
Dallas 7
Kuala Lumpur 7
Oldenburg 7
Pordenone 7
Urbino 7
Aci Castello 6
Alba Adriatica 6
Colli Del Tronto 6
Jesi 6
Osnabrück 6
Pesaro 6
Vienna 6
Argenta 5
Bari 5
Castelfidardo 5
Fano 5
Köln 5
London 5
Modugno 5
Monsampolo del Tronto 5
Pisa 5
Taipei 5
Verona 5
Agordo 4
Castiglione Del Lago 4
Forlì 4
Hangzhou 4
Naaldwijk 4
Nersingen 4
Palermo 4
Porto Sant'Elpidio 4
Scafati 4
Secaucus 4
Toronto 4
Totale 3.520
Nome #
Standardizzazione e adattamento del sito web nelle strategie di marketing internazionale delle imprese 257
Responsabilità sociale e questione etica nell'impresa: alcune riflessioni 239
Family ownership and the export performance of SMEs: the moderating role of financial constraints and flexibility 154
Advancing social media driven sales research: Establishing conceptual foundations for B-to-B social selling 150
Are SMEs cutting corners on social media marketing? An exploratory study in the Italian context 150
Manifattura additiva e stampa 3D: un'analisi esplorativa oltre la dimensione tecnologica 135
Industria 4.0: non solo una rivoluzione tecnologica 128
DIgital transformation in B2B SMEs 123
Adopting social media for international marketing strategies: closing a theoretical and empirical gap 122
Aspetti economici ed organizzativi della progettazione di una piattaforma del prodotto lavabiancheria 119
Exploring antecedents of social media usage in B2B: a systematic review 118
Opportunities and limits of mobile marketing communication: the case of branded apps for high involvement products 117
Internet adoption and usage: evidence from Italian micro enterprises 104
Fattori influenti sul ricorso ad Internet nei processi gestionali delle micro-imprese 103
La localizzazione del sito web delle imprese italiane: i risultati di un'indagine empirica 101
Trasformazione digitale e sviluppo delle PMI. Approcci strategici e strumenti operativi 97
Explaining the internationalization pathways of family firms: a qualitative research 93
IL MARKETING TRA REALE E VIRTUALE. SFIDE ED OPPORTUNITA' NELL'ERA DIGITALE 91
Sales-marketing integration: primi risultati di un’indagine esplorativa sul ruolo della strategia di digital content marketing 91
Il web, il marketing e la crisi: prime riflessioni su alcuni casi aziendali 89
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 89
Contrasting Digital Fake News in Health: an Interdisciplinary Approach 88
Modularità e innovazione tecnologica ai fini della flessibilità della gamma produttiva: il caso della lavabiancheria 87
A Model to Analyze Small and Medium Enterprises’ Training Needs Related to the Internationalization 84
An exploratory study on websites localization: the case of Italian firms 83
null 83
Strategie di marketing online per il vantaggio competitivo aziendale 82
null 80
Towards designing society 5.0 solutions: The new Quintuple Helix - Design Thinking approach to technology 78
Branded apps for high-involvment produtcs: the results of an empirical study 77
Smes, social media and internationalization: an explorative research 77
Do connoisseur consumers care about sustainability? Exploring coffee consumption practices through netnography 77
Digital-Driven Business Model Innovation: The Role of Data in Changing Companies’ Value Logic 76
La digital transformation 75
The Hidden Side of 3d Printing in Management 75
Export market orientation and international performance in the context of SMEs 73
An exploration of social media use by Italian exporting SMEs 72
Visual attention toward online marketing stimuli in e-retailing: the role of personality variables 71
Competitività internazionale e capacità dinamiche: il caso delle piccole e medie torrefazioni italiane 70
Strategie innovative e sviluppo commerciale: Nuova Simonelli 69
The relationship between export market orientation and international performance in the context of SMEs 69
Gestione delle relazioni con gli intermediari commerciali esteri e vantaggio competitivo: il caso della Nuova Simonelli negli USA 66
Dal mercato locale al mercato globale: il caso di una media impresa di torrefazione 66
The export competitiveness of Italian coffee roasting industry 65
Inter-firm R&D collaborations and green innovation value: The role of family firms' involvement and the moderating effects of proximity dimensions 65
Defining customer experiential knowledge and its dimensions: a conceptualization starting from a netnographic study of specialty coffee blogs 65
Aspetti metodologici critici nelle ricerche di export marketing: dalla complessità dei costrutti alla eterogeneità delle variabili 63
I tanti made in Italy nella prospettiva del consumatore straniero 63
Progettare il sito web per i mercati esteri 63
Le strategie delle imprese marchigiane tra responsabilità sociale e sviluppo sostenibile 60
Il ritorno alla competitività dell'espresso italiano 60
Micro-enterprises and the internet adoption: an Italian case study 58
Dalla digital revolution alla digital marketing transformation: i driver del cambiamento 57
Il contributo del web marketing al superamento della crisi: osservazioni su tre casi aziendali 56
Innovazione tecnologica di prodotto ed evoluzione organizzativa: il caso della Merloni Elettrodomestici 55
Definizione e misurazione dell'impatto sociale della ricerca: alcune riflessioni 55
Visibilità online e Search Engine Marketing 55
Un approccio strategico al marketing digitale: la centralità della customer experience 53
La competitività delle imprese di torrefazione italiane nel mercato globale 46
Fattori influenti sul ricorso ad Internet da parte delle micro-imprese 44
Some elements of economic analysis for a furniture firm's marketing strategy in Poland 43
LA POLITICA DISTRIBUTIVA NEI MERCATI ESTERI FRA CANALI OFFILINE E ONLINE: IL CASO DELLA NUOVA SIMONELLI 42
Il corporate website come fulcro della presenza online aziendale 39
Customer involvement in technological development of smart products: empirical evidence from a coffee-machine producer 38
Social media in B2B sales: a systematic literature review 33
Genesis of an innovation-based entrepreneurial ecosystem: exploring the role of intellectual capital 32
All that glitters is not gold: exploring social selling through the eyes of B2B customers 29
Blockchain for citizens' participation in urban planning: The case of the city of Berlin. A value sensitive design approach 29
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 29
null 26
Classifying bloggers based on content creation approaches: implications for influencers marketing strategies 26
null 26
How do web-based technologies enable the innovation of traditional businesses? Investigating the role of e-Commerce and product customization strategies in the Italian fashion industry 26
null 25
How digital technologies reshape marketing: evidence from a qualitative investigation 22
null 21
Blockchain Civic Tech for Smarter Cities: Governance Challenges from a Multistakeholder Ecosystem Perspective 18
Digital servitization as Business Model Innovation: an explorative study on the role of absorptive capacity 16
Exploring the Relationships Between Perception of Product Quality, Product Ratings, and Consumers’ Personality Traits: An Eye-Tracking Study 15
Bridging the gap between sales and marketing: The role of digital content marketing strategy 12
Work Stressors and Emotional Intelligence on Bootlegging Innovation: Explorative Evidence of Value Creation From the China Context 11
3D technology-based servitization: an explorative study of business model innovation 11
Blockchain in food and beverage industry: preliminary results of a systematic literature review 10
Exploring the relationship between entrepreneurial ecosystem inputs and outcomes: the role of digital technology adoption 7
Knowledge-based dynamic capabilities for managing paradoxical tensions in circular business model innovation: an empirical exploration of an incumbent firm 5
How do knowledge-intensive business services improve innovation? A resource-based model for antecedents of innovation in a developing country 3
Investigating female entrepreneurship: a micro-perspective of drivers and barriers for aspiring and experienced women entrepreneurs 3
Combining sell-out data with shopper behaviour data for category performance measurement: The role of category conversion power 2
What Motivates Bitcoin Miners to Practice Bitcoin Mining: An Assessment Based on Behavioral Reasoning Theory 1
L'approvigionamento sostenibile nelle supply chain globali tra opportunità e complessità 1
Totale 5.932
Categoria #
all - tutte 24.933
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 24.933


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020280 0 0 0 0 0 5 72 16 61 15 15 96
2020/2021785 28 69 95 12 124 30 74 42 85 41 105 80
2021/2022589 13 119 20 44 8 18 14 53 48 52 94 106
2022/20231.432 93 149 85 100 94 304 24 138 274 15 101 55
2023/20241.138 170 83 70 109 100 236 83 67 22 64 38 96
2024/2025711 307 146 69 63 77 49 0 0 0 0 0 0
Totale 5.932