PASCUCCI, Federica

PASCUCCI, Federica  

Dipartimento di Management  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Adopting social media for international marketing strategies: closing a theoretical and empirical gap 1-gen-2016 Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca
Advancing social media driven sales research: Establishing conceptual foundations for B-to-B social selling 1-gen-2019 Ancillai, Chiara; Terho, Harri; Cardinali, Silvio; Pascucci, Federica
Are SMEs cutting corners on social media marketing? An exploratory study in the Italian context 1-gen-2019 Bartoloni, S.; Ancillai, C.; Pascucci, F.; Gregori, G. L.
Aspetti economici ed organizzativi della progettazione di una piattaforma del prodotto lavabiancheria 1-gen-2006 Pascucci, Federica
Aspetti metodologici critici nelle ricerche di export marketing: dalla complessità dei costrutti alla eterogeneità delle variabili 1-gen-2007 Silvestrelli, Sergio; Pascucci, Federica
Branded apps for high-involvment produtcs: the results of an empirical study 1-gen-2014 Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica
Combining sell-out data with shopper behaviour data for category performance measurement: The role of category conversion power 1-gen-2022 Pascucci, F.; Nardi, L.; Marinelli, L.; Paolanti, M.; Frontoni, E.; Gregori, G. L.
Competitività internazionale e capacità dinamiche: il caso delle piccole e medie torrefazioni italiane 1-gen-2016 Pascucci, Federica
Contrasting Digital Fake News in Health: an Interdisciplinary Approach 1-gen-2019 Marinelli, Luca; Berardi, Rossana; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca
Il contributo del web marketing al superamento della crisi: osservazioni su tre casi aziendali 1-gen-2012 Pascucci, Federica
Dal mercato locale al mercato globale: il caso di una media impresa di torrefazione 1-gen-2015 Pascucci, Federica
Dalla digital revolution alla digital marketing transformation: i driver del cambiamento 1-gen-2019 Pascucci, F.; Bartoloni, S.; Gregori, G. L.
Defining customer experiential knowledge and its dimensions: a conceptualization starting from a netnographic study of specialty coffee blogs 1-gen-2021 Ietto, B.; Pascucci, F.; Gregori, G. L.
Definizione e misurazione dell'impatto sociale della ricerca: alcune riflessioni 1-gen-2018 Gregori, Gian Luca; Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica
DIgital transformation in B2B SMEs 1-gen-2019 Pascucci, F.; Temperini, V.; Marinelli, L.; Marcone, M. R.
Digital-Driven Business Model Innovation: The Role of Data in Changing Companies’ Value Logic 1-gen-2022 Ancillai, Chiara; Marinelli, Luca; Pascucci, Federica
Do connoisseur consumers care about sustainability? Exploring coffee consumption practices through netnography 1-gen-2022 Bartoloni, Sara; Ietto, Beatrice; Pascucci, Federica
Explaining the internationalization pathways of family firms: a qualitative research 1-gen-2018 Pascucci, F.; Bartoloni, S.
An exploration of social media use by Italian exporting SMEs 1-gen-2018 Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca
An exploratory study on websites localization: the case of Italian firms 1-gen-2015 Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara