TEMPERINI, Valerio
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 2.769
NA - Nord America 2.637
AS - Asia 1.069
SA - Sud America 112
AF - Africa 45
OC - Oceania 13
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 10
Totale 6.655
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 2.622
IT - Italia 1.155
HK - Hong Kong 344
UA - Ucraina 323
SG - Singapore 272
RU - Federazione Russa 250
SE - Svezia 235
IE - Irlanda 214
DE - Germania 204
CN - Cina 179
TR - Turchia 121
DK - Danimarca 118
BR - Brasile 102
FI - Finlandia 76
KR - Corea 63
FR - Francia 60
GB - Regno Unito 46
NL - Olanda 31
CI - Costa d'Avorio 26
BE - Belgio 21
AE - Emirati Arabi Uniti 20
CA - Canada 13
IN - India 12
PH - Filippine 11
VN - Vietnam 11
EU - Europa 10
AU - Australia 9
MA - Marocco 7
PT - Portogallo 7
AT - Austria 6
ID - Indonesia 6
CH - Svizzera 5
JP - Giappone 5
BD - Bangladesh 4
ES - Italia 4
GH - Ghana 4
IQ - Iraq 4
LV - Lettonia 4
MY - Malesia 4
NZ - Nuova Zelanda 4
AR - Argentina 3
CZ - Repubblica Ceca 3
EC - Ecuador 3
EG - Egitto 3
PL - Polonia 3
UZ - Uzbekistan 3
CL - Cile 2
CO - Colombia 2
LB - Libano 2
LK - Sri Lanka 2
MX - Messico 2
NP - Nepal 2
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 2
TW - Taiwan 2
ZA - Sudafrica 2
AZ - Azerbaigian 1
DZ - Algeria 1
EE - Estonia 1
JO - Giordania 1
LT - Lituania 1
TG - Togo 1
TN - Tunisia 1
Totale 6.655
Città #
Chandler 374
Jacksonville 343
Hong Kong 340
Des Moines 273
Boardman 212
Dublin 209
Singapore 153
Ancona 147
Centro 131
Ashburn 123
New York 118
Wilmington 97
Fairfield 82
Ann Arbor 79
Lawrence 76
Princeton 76
San Mateo 73
Houston 57
Seattle 57
Macerata 56
Moscow 52
Milan 48
Woodbridge 46
The Dalles 45
Rome 44
Cambridge 30
Beijing 29
Turin 29
Abidjan 26
Florence 20
Caserta 18
Tolentino 18
Los Angeles 17
Cava Manara 16
San Diego 16
Sharjah 16
Wuhan 16
Alba 15
Brussels 15
Pesaro 15
Guangzhou 14
San Marcello 14
Washington 13
Helsinki 12
Shanghai 10
Cagliari 9
Guido 9
Ho Chi Minh City 9
Naples 9
Nuremberg 9
São Paulo 9
San Salvo 8
San Severino Marche 8
Amsterdam 7
Castelraimondo 7
Montesilvano Marina 7
Ottawa 7
Paris 7
Castelfidardo 6
Colli Del Tronto 6
Modena 6
Monterubbiano 6
Pune 6
Redmond 6
Saletto 6
Venice 6
Vimercate 6
Asciano 5
Bologna 5
Jiaxing 5
London 5
Osimo 5
Padova 5
Pescara 5
Rio de Janeiro 5
Stezzano 5
Sydney 5
Atlanta 4
Bingen am Rhein 4
Brasília 4
Genoa 4
Iesi 4
Izmir 4
Naaldwijk 4
Nürnberg 4
Porto Sant'Elpidio 4
Reggio Nell'emilia 4
Riga 4
Rocca Imperiale Marina 4
Santa Clara 4
Serravalle Pistoiese 4
Talavera 4
Toronto 4
Trento 4
Verona 4
Whyalla 4
Bari 3
Campogalliano 3
Camponogara 3
Casalmaggiore 3
Totale 3.967
Nome #
Place branding and local food souvenirs: the ethical attributes of national parks’ brands 162
After Covid-19, the new challenges of globalization: a case study from the wine sector 159
The use of digital marketing tools in SMEs: needs, problems and opportunities. An empirical study in the Marche Region 148
Artificial Intelligence, Data Analytics and Retail Management: opportunities and recommendations 145
The Brand Made in Italy: A Critical Analysis 135
DIgital transformation in B2B SMEs 126
Italian response to coronavirus pandemic in dental care access: The DeCADE study 117
Il prezzo e le sue specificità nei contesti business-to-business 115
Il made in Italy: un patrimonio conteso tra "eredi virtuosi" e "dissipatori" 112
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 110
Trasformazione digitale e sviluppo delle PMI. Approcci strategici e strumenti operativi 109
Problematizing customization and IT in the fashion industry: A case study of an Italian shoemaker 107
Il processo di distribuzione e le alternative strategiche 101
Tradition, innovation and relationships: emergent profiles from agro-food Italian industry 101
Consumers’ Trust in Food Quality and Willingness to Pay More for National Parks’ Brands: Preliminary Evidence from Italy 97
Demand on business education services concerning companies' internationalisation in Italian Marche Region and Sverdlovsk District 97
Issues involved in the development of “green marketing” in the hotel industry: the main results of an exploratory survey in the Marche region 95
Problematiche e prospettive di sviluppo del digital marketing nelle PMI: i risultati di un’indagine empirica 94
Common Issues in the Development of "Green Marketing" Practices in Tourism. Experiences from Marche Region, Italy 93
Evoluzione e prospettive di sviluppo delle imprese giovanili nelle Marche 92
A Model to Analyze Small and Medium Enterprises’ Training Needs Related to the Internationalization 92
Sustainable Management of Events in an Experiential Perspective 92
Nuove prospettive teoriche e strumenti di marketing per la gestione della forza vendita indiretta: il caso delle imprese calzaturiere 91
La politica di comunicazione dei siti naturalistici. Il caso delle Grotte di Frasassi 91
Forza di vendita indiretta e 'capitale relazionale': implicazioni gestionali e nuove prospettive di analisi teorica 89
E-LEARNING AS A MARKETING TOOL FOR TOUR OPERATORS. THE ‘GO ACADEMY’ CASE STUDY 89
Exploring the Relationships Between Perception of Product Quality, Product Ratings, and Consumers’ Personality Traits: An Eye-Tracking Study 88
Visual attention toward online marketing stimuli in e-retailing: the role of personality variables 87
Innovating business processes in public administrations: towards a systemic approach 86
E-learning as a Marketing Tool: The iGuzzini Experience 81
Aspetti economici e gestionali delle imprese di e-learning nell'economia della conoscenza 80
La creazione del valore per il trade 80
Traiettorie di sviluppo delle imprese calzaturiere nel nuovo contesto competitivo 79
Covid-19 and distribution channels management: the new challenges for small wineries 79
Aspetti evolutivi del commercio nelle Marche. Alcune considerazioni per uno sviluppo equilibrato 78
E-learning market development. Opportunities and managerial issues for businesses: the Italian perspective 77
L'e-Learning nelle PMI: prospettive, problematiche e possibili soluzioni 76
Organizzazione delle vendite e sales management 76
What are the perspectives of e-learning in SMEs? The results of a survey. EADTU conference 75
Sustainable Tourism and Value Creation for the Territory: Towards a Holistic Model of Event Impact Measurement 75
Il ricorso all'e-marketing intelligence nelle imprese dei settori di forniture "contract": i principali risultati di una ricerca empirica 70
Nuove prospettive di sviluppo del marketing ecosostenibile: analisi di un caso empirico 69
The Impact of the Liberalisation of Opening Hours on Small Retail Enterprises 69
A Longitudinal Examination of FDA Warning and Untitled Letters Issued to Pharmaceutical Companies for Violations in Drug Promotion Standards 69
Web Marketing and SMEs: needs, problems and opportunities. An Empirical Study in the Marche Region 68
How e-learning in sales training can enhance the tour operator-travel agency relationship 67
Creating a new distribution network through the hypermarket experience: The Dr Motor case study. 66
Lo sviluppo del green marketing nelle imprese alberghiere: i principali risultati di una ricerca esplorativa 64
An Analysis of SMEs Training Needs Related to Internationalization 64
Relationship Quality in Supply Chain Management: A Dyad Perspective 64
L'utilizzo di internet nelle imprese calzaturiere 63
Developing relationships to survive the Covid-19 crisis: the case of e-learning in tourism supply chain 61
Advertising online: vecchie e nuove forme per la distribuzione dei contenuti 61
Green marketing adoption in hotels industry: a literature review 61
E-learning e formazione per le PMI calzaturiere: quali nuove prospettive 61
The Possible Convergence Between Business Marketing and Territorial Marketing: The "Land of Value" (LOV) Case 59
Sviluppo ed evoluzione della strategia distributiva di una nuova impresa: il caso Dr Motor Company 59
Sales management e gestione della forza divendita 59
Problematiche di sviluppo dell'e-learning: quale approccio per il ricorso nelle PMI? I risultati di un'indagine sulla qualità percepita dagli utenti 59
Le politiche di prezzo e l'analisi dei costi 58
Turismo sostenibile e creazione di valore per il territorio: verso un modello olistico di misurazione dell'impatto degli eventi 57
Quale possibile ruolo delle PMI nello sviluppo del marketing territoriale? Analisi del caso "Land of Value (LOV)" 56
The Impact of Coronavirus Information-Seeking Behavior on Dental Care Access: A Cross-Sectional Questionnaire-Based Study 56
Il piano di marketing per il rilancio di un sito naturalistico. Il caso delle Grotte di Frasassi 54
Il knowledge management nel dibattito scientifico globale. Quali scenari futuri per la ricerca? 52
Internet and the analysis of customer satisfaction in the making of marketing strategies for Natural Sites. Analysis of an empirical case 51
The Role of the ‘Factory Outlet’ in the Fashion Business: An Empirical Study in the Footwear Industry 50
Forza di vendita indiretta e "Capitale Relazionale": implicazioni gestionali e nuove prospettive di analisi teorica 50
Problematiche di sviluppo dell’e-learning in italia: i risultati di un’indagine empirica 49
Le politiche di distribuzione 49
Il ruolo dell'e-learning nelle strategie di comunicazione delle imprese. Il caso della iGuzzini illuminazione 47
What possible integration is there between business marketing and area development? The “Land of Value” (LOV) Case 47
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 46
SALES MANAGEMENT E PMI: PROBLEMATICHE E PROSPETTIVE PER LE IMPRESE CALZATURIERE 46
Sviluppo di un nuovo modello di business per l’assistenza domiciliare nella Regione Marche: caso studio MOSAICO 45
Covid-19 and small wineries: new challenges in distribution channel management 44
Problematiche economico-gestionali dei ‘siti naturalistici’: l’analisi di un caso empirico 44
Imprese vitivinicole e turismo naturalistico: il caso 'fresco di grotta' 44
Quali possibili integrazioni tra marketing d'impresa e sviluppo del territorio? Il caso "Land of Value" 44
Il ricorso all'e-learning come strumento di marketing: l'esperienza della iGuzzini 42
Aspetti evolutivi del marketing territoriale: analisi di un caso empirico 42
Quali possibili integrazioni tra marketing d’impresa e sviluppo del territorio? Il caso "Land of Value" (LOV) 42
Le innovazioni nel commercio 41
Organizzazione di vendita e sales management 40
L’e-learning e lo sviluppo delle competenze nelle aziende 39
Le politiche di prezzo 37
Sustainable operations, supply chain management e green marketing 34
Knowledge-driven networking and ambidextrous innovation equilibrium in power systems transition 32
Human machine interactions: from past to future- a systematic literature review 31
The role of digital knowledge servitization in supply chain management 29
The role of third actors in the dyadic business relationship initiation: an empirical perspective of sommelier in the wine context 27
Artisanal intelligence and the importance of creating use: an empirical case study of an Italian luxury fashion new venture 25
Sustainable Governance: Board Sustainability Experience and the Interplay with Board Age for Firm Sustainability 24
The role of start-ups as knowledge brokers: a supply chain ecosystem perspective 23
The rise of hybrids: plastic knowledge in human–AI interaction 23
La progettazione del valore e le politiche di prezzo 20
Strategie e azioni per la valorizzazione dei borghi: i risultati di una ricerca nella regione Marche. Rapporto di ricerca 19
Enhancing supply chain resilience through the supply network approach 17
Knowledge-based dynamic capabilities for managing paradoxical tensions in circular business model innovation: an empirical exploration of an incumbent firm 14
Outsourcing corporate heritage marketing in the omnichannel context: a process perspective of a small winery 13
Totale 6.792
Categoria #
all - tutte 30.559
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Totale 30.559


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020146 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 13 133
2020/2021762 17 90 102 14 98 20 91 27 103 49 106 45
2021/2022488 10 142 5 36 12 21 21 36 27 30 33 115
2022/20231.463 102 128 114 103 70 388 21 113 297 3 86 38
2023/2024959 129 22 59 111 129 181 59 27 33 69 25 115
2024/20251.736 176 193 90 113 55 54 158 246 433 110 108 0
Totale 6.792