GREGORI, Gian Luca
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 7.133
EU - Europa 5.606
AS - Asia 1.648
AF - Africa 104
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 21
SA - Sud America 14
OC - Oceania 6
Totale 14.532
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 7.112
IT - Italia 2.137
UA - Ucraina 900
SG - Singapore 724
SE - Svezia 567
IE - Irlanda 560
DE - Germania 459
CN - Cina 387
DK - Danimarca 319
TR - Turchia 242
FI - Finlandia 212
KR - Corea 170
FR - Francia 160
GB - Regno Unito 113
CI - Costa d'Avorio 74
BE - Belgio 40
IN - India 29
NL - Olanda 26
EU - Europa 21
CA - Canada 18
ID - Indonesia 18
PT - Portogallo 16
CH - Svizzera 15
MA - Marocco 15
JP - Giappone 14
PL - Polonia 13
VN - Vietnam 13
BR - Brasile 12
IR - Iran 12
AT - Austria 11
HK - Hong Kong 11
MY - Malesia 11
RO - Romania 11
KE - Kenya 9
BG - Bulgaria 7
LT - Lituania 7
PH - Filippine 6
AU - Australia 5
PK - Pakistan 5
RU - Federazione Russa 5
GR - Grecia 4
LV - Lettonia 4
NO - Norvegia 4
ES - Italia 3
GH - Ghana 3
RS - Serbia 3
SM - San Marino 3
ET - Etiopia 2
HU - Ungheria 2
SI - Slovenia 2
TH - Thailandia 2
TW - Taiwan 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BS - Bahamas 1
CL - Cile 1
CZ - Repubblica Ceca 1
EC - Ecuador 1
EG - Egitto 1
HR - Croazia 1
IQ - Iraq 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PA - Panama 1
PR - Porto Rico 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
Totale 14.532
Città #
Chandler 1.166
Jacksonville 945
Des Moines 934
Dublin 557
Boardman 515
Singapore 368
Ashburn 331
Centro 295
New York 278
Wilmington 246
Fairfield 228
Lawrence 211
Princeton 211
San Mateo 203
Ancona 190
Ann Arbor 144
Woodbridge 132
Seattle 130
Houston 94
Rome 86
Cambridge 79
Redmond 79
Turin 75
Abidjan 74
Beijing 61
Milan 49
Helsinki 45
Guangzhou 42
Macerata 42
San Diego 42
Tolentino 41
Brussels 35
Washington 33
Wuhan 31
Florence 29
Shanghai 27
Caserta 26
Los Angeles 26
Alba 24
Napoli 24
Norwalk 23
Pune 23
San Marcello 23
Dallas 22
Pesaro 22
Bologna 21
Amsterdam 18
London 18
Orciano Di Pesaro 18
Jesi 16
Monterubbiano 15
Fano 14
Perugia 14
Corridonia 12
Jiaxing 12
Torre Del Greco 12
San Salvo 11
Vienna 11
Castelfidardo 10
Naples 10
Ottawa 10
Pescara 10
Guido 9
Izmir 9
Nairobi 9
Acerra 8
Aci Castello 8
Ascoli Piceno 8
Bari 8
Duncan 8
Jinhua 8
Mondolfo 8
Montemarciano 8
San Severino Marche 8
Suzuka 8
Torre del Greco 8
Auburn Hills 7
Cagliari 7
Hangzhou 7
Hong Kong 7
Iesi 7
Kuala Lumpur 7
Redwood City 7
San Casciano in Val di Pesa 7
Trieste 7
Udine 7
Zurich 7
Chiaravalle 6
Colli Del Tronto 6
Edinburgh 6
Frankfurt am Main 6
Ho Chi Minh City 6
Livorno 6
Monte Urano 6
Parrano 6
Shenzhen 6
Sofia 6
Vimercate 6
Wuxi 6
Alba Adriatica 5
Totale 8.762
Nome #
Family ownership and the export performance of SMEs: the moderating role of financial constraints and flexibility 156
Are SMEs cutting corners on social media marketing? An exploratory study in the Italian context 150
BTOB MARKETING. IL BUSINESS MARKETING TRA TEORIA E MANAGERIALITA' 149
Manifattura additiva e stampa 3D: un'analisi esplorativa oltre la dimensione tecnologica 135
Place branding and local food souvenirs: the ethical attributes of national parks’ brands 131
Industria 4.0: non solo una rivoluzione tecnologica 128
Adopting social media for international marketing strategies: closing a theoretical and empirical gap 122
The use of digital marketing tools in SMEs: needs, problems and opportunities. An empirical study in the Marche Region 121
50 Years of Teaching and Research Trends at the Faculty of Economics of the Università Politecnica delle Marche 117
The Brand Made in Italy: A Critical Analysis 111
The digital transformation of SMEs – a new knowledge broker called the digital innovation hub 107
"Aspetti economici e gestionali delle relazioni tra imprese industriali ed intermediari commerciali" 104
Caratteristiche e profili competitivi nel nuovo mercato "lavorazione del plasma" 104
Internet adoption and usage: evidence from Italian micro enterprises 104
Fattori influenti sul ricorso ad Internet nei processi gestionali delle micro-imprese 103
null 102
Improving innovation performance through knowledge acquisition: the moderating role of employee retention and human resource management practices 101
Blue Economy: l'economia del mare. Analisi e prospettive per la regione Marche 100
CSR Communication: The Use of Internet-Based Tools 97
"Aspetti innovativi del sistema distributivo alimentare della regione Marche" 96
Il made in Italy: un patrimonio conteso tra "eredi virtuosi" e "dissipatori" 96
Case Study "Magazzini Gabrielli Ltd." 95
Problematizing customization and IT in the fashion industry: A case study of an Italian shoemaker 95
"Il settore calzature" 94
A microfoundational perspective on SMEs’ growth in the digital transformation era 93
Quali soluzioni tecnico-organizzative per il soddisfacimento di una domanda "integrata" di turismo: dai sistemi turistici locali al franchising territoriale 92
Le strategie di sviluppo delle imprese nel mercato del benessere 91
The development of a new network for eco-sustainability: the Loccioni's ‘Leaf Community’ project 90
The use of qualitative case studies in top business and management journals: A quantitative analysis of recent patterns. 90
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 89
Contrasting Digital Fake News in Health: an Interdisciplinary Approach 88
null 88
Il processo di distribuzione e le alternative strategiche 87
Nuove prospettive teoriche e strumenti di marketing per la gestione della forza vendita indiretta: il caso delle imprese calzaturiere 86
Common Issues in the Development of "Green Marketing" Practices in Tourism. Experiences from Marche Region, Italy 86
null 86
Aspetti evolutivi dell’"industria del benessere" in Italia: quali nuovi modelli gestionali 85
Issues involved in the development of “green marketing” in the hotel industry: the main results of an exploratory survey in the Marche region 85
Il Marketing del Benessere 84
Forza di vendita indiretta e 'capitale relazionale': implicazioni gestionali e nuove prospettive di analisi teorica 84
The commercialization of highly technological products in the context of Industry 4.0: a B2B SMEs perspective 83
null 83
Il ruolo della «certificazione economico-produttiva» nelle strategie di sviluppo delle piccole e medie imprese 82
Il marketing nell'"industria del benessere" 82
Sales Management nel settore delle costruzioni: nuovi modelli gestionali in un periodo di crisi. L’analisi del caso Santarelli Costruzioni 82
I probiotici: quali opportunità per un “nuovo mercato”? 80
Geomarketing in the "wellbeing industry": new analysis model for management service providers 80
Problematiche e prospettive di sviluppo del digital marketing nelle PMI: i risultati di un’indagine empirica 80
null 80
Data-Driven Knowledge Discovery in Retail: Evidences from the Vending Machine’s Industry 79
Contrasting Fake News in Oncology: The First Declaration of Good Communication 79
"L'evoluzione del processo di outsourcing nelle strategie di sviluppo delle imprese" 78
Sustainable Management of Events in an Experiential Perspective 78
Towards designing society 5.0 solutions: The new Quintuple Helix - Design Thinking approach to technology 78
"Il ricorso alle licenze di marchio nelle PMI: rischi e opportunità" 77
Shifting initiatives within business relationships: the case of Antrox and Nel Design. 77
How to Create Value for Micro-Businesses Approaching the Green Economy 76
Evoluzione e prospettive di sviluppo delle imprese giovanili nelle Marche 76
L’efficacia del Customer Relationship Management nei mercati dei servizi tecnologici: il caso di una media impresa italiana 76
The influence of production, IT, and logistics process innovations on ambidexterity performance 76
E-LEARNING AS A MARKETING TOOL FOR TOUR OPERATORS. THE ‘GO ACADEMY’ CASE STUDY 76
null 76
The Hidden Side of 3d Printing in Management 75
Discontinuity in interaction. Findings from two cases in the Italian context 74
"The System of Relationships in Franchising: a Possible Model of Interpretation" 73
"Prospects of Marketing Communication in Algeria" 73
Aspetti evolutivi delle imprese nel settore edile: il ricorso al marketing 73
Coping with alternatives in sales organisations: Experiences from an Italian company 73
Export market orientation and international performance in the context of SMEs 73
R&D and manufacturing activities regarding managerial effectiveness and open strategy: an industry focus on luxury knitwear firms 73
Supply chains network during a global crisis: Covid-19 emerging challenges 73
Le risorse umane nel processo di innovazione tecnologica 72
La transizione verso il lusso: Cesare Paciotti 72
La creazione del valore per il trade 72
An exploration of social media use by Italian exporting SMEs 72
null 72
"The Management of the Relationship with Agents as a Strategic Alternative to Integration of Sales Channels" 71
Interaction between Firms in New Product Development 71
Editorial 71
The impact of key business relationships on the commercialisation of science: the case of Nautes. 71
Visual attention toward online marketing stimuli in e-retailing: the role of personality variables 71
Exploring the CRM adoption from a vendor perspective. Initial findings from an empirical study 70
Aspetti innovativi nel sistema delle relazioni tra distribuzione ed imprese agro-industriali: il caso della regione Marche 69
L'e-Learning nelle PMI: prospettive, problematiche e possibili soluzioni 69
The relationship between export market orientation and international performance in the context of SMEs 69
Le decisioni sul prezzo 68
Traiettorie di sviluppo delle imprese calzaturiere nel nuovo contesto competitivo 68
Shifting CRM system from a tailored to a standard solution: organizational implications and effects 68
The impact of key business relationships on the development of university spin-offs: the case of Nautes. 68
Distribuzione dei prodotti vinicoli e capitale relazionale: riflessioni teoriche e strumenti per le piccole imprese 67
Il ruolo della normativa nello sviluppo del sistema distributivo: l’avvento del federalismo commerciale 67
What are the perspectives of e-learning in SMEs? The results of a survey. EADTU conference 67
"The Development of Cash & Carry in the Italian Distributive System" 67
WELLBEING MARKETING. Profili di ricerca e nuovi strumenti di gestione nel mercato del benessere 67
A resource network view of relationship beginning: a case analysis in the mechanical industry. 67
Network evolution and the embedding of complex technical solutions: The case of the Leaf House network 67
Il ruolo delle imprese industriali e dell'Operatore Pubblico nel promuovere l'internazionalizzazione dell'imprenditorialità 67
Smart Environments and Techno-centric and Human-Centric Innovations for Industry and Society 5.0: A Quintuple Helix Innovation System View Towards Smart, Sustainable, and Inclusive Solutions 67
Le aziende termali ed il nuovo consumatore di benessere 66
Developing and embedding eco-sustainable solutions: the evolution of the Leaf House network 66
Totale 8.515
Categoria #
all - tutte 69.320
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 69.320


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020752 0 0 0 0 0 0 202 17 206 23 44 260
2020/20212.091 42 214 287 24 288 84 225 74 299 107 323 124
2021/20221.453 29 393 38 80 11 47 47 122 111 76 163 336
2022/20234.060 273 331 303 317 199 1.220 26 283 756 21 207 124
2023/20242.260 367 82 150 300 296 415 70 93 38 96 66 287
2024/20251.488 391 503 194 132 173 93 2 0 0 0 0 0
Totale 14.805