GREGORI, Gian Luca
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 7.085
EU - Europa 5.461
AS - Asia 1.464
AF - Africa 96
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 21
SA - Sud America 12
OC - Oceania 6
Totale 14.145
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 7.069
IT - Italia 2.041
UA - Ucraina 900
SG - Singapore 590
SE - Svezia 567
IE - Irlanda 558
DE - Germania 455
CN - Cina 355
DK - Danimarca 319
TR - Turchia 241
FI - Finlandia 204
KR - Corea 170
FR - Francia 157
GB - Regno Unito 105
CI - Costa d'Avorio 74
BE - Belgio 37
IN - India 28
EU - Europa 21
ID - Indonesia 18
NL - Olanda 18
PT - Portogallo 16
CH - Svizzera 15
MA - Marocco 15
CA - Canada 13
JP - Giappone 12
BR - Brasile 11
IR - Iran 11
MY - Malesia 11
RO - Romania 11
VN - Vietnam 11
PL - Polonia 10
AT - Austria 9
BG - Bulgaria 7
AU - Australia 5
PH - Filippine 5
PK - Pakistan 5
RU - Federazione Russa 5
LV - Lettonia 4
ES - Italia 3
GH - Ghana 3
GR - Grecia 3
HK - Hong Kong 3
NO - Norvegia 3
RS - Serbia 3
SM - San Marino 3
ET - Etiopia 2
HU - Ungheria 2
KE - Kenya 2
SI - Slovenia 2
TW - Taiwan 2
AE - Emirati Arabi Uniti 1
BS - Bahamas 1
CZ - Repubblica Ceca 1
EC - Ecuador 1
HR - Croazia 1
IQ - Iraq 1
LT - Lituania 1
NZ - Nuova Zelanda 1
PA - Panama 1
PR - Porto Rico 1
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 1
Totale 14.145
Città #
Chandler 1.166
Jacksonville 945
Des Moines 934
Dublin 555
Boardman 516
Ashburn 328
Centro 295
New York 278
Singapore 247
Wilmington 246
Fairfield 228
Lawrence 211
Princeton 211
San Mateo 203
Ancona 175
Ann Arbor 144
Woodbridge 132
Seattle 124
Houston 94
Rome 80
Cambridge 79
Redmond 79
Turin 75
Abidjan 74
Beijing 57
Guangzhou 42
Milan 42
San Diego 42
Macerata 41
Tolentino 41
Helsinki 37
Washington 33
Brussels 32
Wuhan 31
Caserta 26
Florence 26
Shanghai 25
Alba 24
Los Angeles 24
Napoli 24
Norwalk 23
Pune 23
San Marcello 23
Dallas 22
Pesaro 22
Orciano Di Pesaro 18
Bologna 16
Jesi 16
Monterubbiano 15
Amsterdam 14
London 14
Corridonia 12
Fano 12
Torre Del Greco 12
Jiaxing 11
San Salvo 11
Castelfidardo 10
Perugia 10
Guido 9
Izmir 9
Naples 9
Pescara 9
Vienna 9
Acerra 8
Aci Castello 8
Ascoli Piceno 8
Bari 8
Duncan 8
Jinhua 8
Mondolfo 8
Montemarciano 8
Ottawa 8
San Severino Marche 8
Suzuka 8
Torre del Greco 8
Auburn Hills 7
Cagliari 7
Kuala Lumpur 7
Redwood City 7
San Casciano in Val di Pesa 7
Trieste 7
Udine 7
Zurich 7
Chiaravalle 6
Colli Del Tronto 6
Edinburgh 6
Hangzhou 6
Ho Chi Minh City 6
Livorno 6
Monte Urano 6
Parrano 6
Sofia 6
Vimercate 6
Wuxi 6
Alba Adriatica 5
Bergamo 5
Chiswick 5
Dong Ket 5
Falls Church 5
Foligno 5
Totale 8.543
Nome #
Are SMEs cutting corners on social media marketing? An exploratory study in the Italian context 148
BTOB MARKETING. IL BUSINESS MARKETING TRA TEORIA E MANAGERIALITA' 146
Manifattura additiva e stampa 3D: un'analisi esplorativa oltre la dimensione tecnologica 132
Family ownership and the export performance of SMEs: the moderating role of financial constraints and flexibility 132
Place branding and local food souvenirs: the ethical attributes of national parks’ brands 128
Industria 4.0: non solo una rivoluzione tecnologica 127
The use of digital marketing tools in SMEs: needs, problems and opportunities. An empirical study in the Marche Region 119
Adopting social media for international marketing strategies: closing a theoretical and empirical gap 119
50 Years of Teaching and Research Trends at the Faculty of Economics of the Università Politecnica delle Marche 113
The Brand Made in Italy: A Critical Analysis 108
The digital transformation of SMEs – a new knowledge broker called the digital innovation hub 104
Internet adoption and usage: evidence from Italian micro enterprises 103
"Aspetti economici e gestionali delle relazioni tra imprese industriali ed intermediari commerciali" 102
Fattori influenti sul ricorso ad Internet nei processi gestionali delle micro-imprese 102
Caratteristiche e profili competitivi nel nuovo mercato "lavorazione del plasma" 101
Improving innovation performance through knowledge acquisition: the moderating role of employee retention and human resource management practices 100
Blue Economy: l'economia del mare. Analisi e prospettive per la regione Marche 98
CSR Communication: The Use of Internet-Based Tools 96
Top management evaluation in Italian food and beverage industry 95
"Aspetti innovativi del sistema distributivo alimentare della regione Marche" 94
Problematizing customization and IT in the fashion industry: A case study of an Italian shoemaker 94
Case Study "Magazzini Gabrielli Ltd." 93
Il made in Italy: un patrimonio conteso tra "eredi virtuosi" e "dissipatori" 93
"Il settore calzature" 92
Quali soluzioni tecnico-organizzative per il soddisfacimento di una domanda "integrata" di turismo: dai sistemi turistici locali al franchising territoriale 90
The use of qualitative case studies in top business and management journals: A quantitative analysis of recent patterns. 90
null 88
The development of a new network for eco-sustainability: the Loccioni's ‘Leaf Community’ project 87
A microfoundational perspective on SMEs’ growth in the digital transformation era 87
Nuove prospettive teoriche e strumenti di marketing per la gestione della forza vendita indiretta: il caso delle imprese calzaturiere 86
Le strategie di sviluppo delle imprese nel mercato del benessere 86
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 86
Il processo di distribuzione e le alternative strategiche 86
Contrasting Digital Fake News in Health: an Interdisciplinary Approach 86
null 86
Forza di vendita indiretta e 'capitale relazionale': implicazioni gestionali e nuove prospettive di analisi teorica 84
Common Issues in the Development of "Green Marketing" Practices in Tourism. Experiences from Marche Region, Italy 84
Aspetti evolutivi dell’"industria del benessere" in Italia: quali nuovi modelli gestionali 83
The commercialization of highly technological products in the context of Industry 4.0: a B2B SMEs perspective 83
Il Marketing del Benessere 82
Sales Management nel settore delle costruzioni: nuovi modelli gestionali in un periodo di crisi. L’analisi del caso Santarelli Costruzioni 82
Combining sell-out data with shopper behaviour data for category performance measurement: The role of category conversion power 82
Il ruolo della «certificazione economico-produttiva» nelle strategie di sviluppo delle piccole e medie imprese 81
Issues involved in the development of “green marketing” in the hotel industry: the main results of an exploratory survey in the Marche region 81
I probiotici: quali opportunità per un “nuovo mercato”? 80
Il marketing nell'"industria del benessere" 80
Geomarketing in the "wellbeing industry": new analysis model for management service providers 80
null 80
Sustainable Management of Events in an Experiential Perspective 78
Data-Driven Knowledge Discovery in Retail: Evidences from the Vending Machine’s Industry 77
"L'evoluzione del processo di outsourcing nelle strategie di sviluppo delle imprese" 76
Problematiche e prospettive di sviluppo del digital marketing nelle PMI: i risultati di un’indagine empirica 76
How to Create Value for Micro-Businesses Approaching the Green Economy 76
Shifting initiatives within business relationships: the case of Antrox and Nel Design. 76
L’efficacia del Customer Relationship Management nei mercati dei servizi tecnologici: il caso di una media impresa italiana 76
Contrasting Fake News in Oncology: The First Declaration of Good Communication 76
Towards designing society 5.0 solutions: The new Quintuple Helix - Design Thinking approach to technology 76
Evoluzione e prospettive di sviluppo delle imprese giovanili nelle Marche 75
The Hidden Side of 3d Printing in Management 75
The influence of production, IT, and logistics process innovations on ambidexterity performance 74
"Il ricorso alle licenze di marchio nelle PMI: rischi e opportunità" 73
Le risorse umane nel processo di innovazione tecnologica 72
La transizione verso il lusso: Cesare Paciotti 72
Discontinuity in interaction. Findings from two cases in the Italian context 72
Coping with alternatives in sales organisations: Experiences from an Italian company 72
La creazione del valore per il trade 72
E-LEARNING AS A MARKETING TOOL FOR TOUR OPERATORS. THE ‘GO ACADEMY’ CASE STUDY 72
R&D and manufacturing activities regarding managerial effectiveness and open strategy: an industry focus on luxury knitwear firms 72
Food purchasing behaviour at automatic vending machines: the role of planograms and shopping time 72
null 72
Aspetti evolutivi delle imprese nel settore edile: il ricorso al marketing 71
Interaction between Firms in New Product Development 71
Export market orientation and international performance in the context of SMEs 71
An exploration of social media use by Italian exporting SMEs 71
"The System of Relationships in Franchising: a Possible Model of Interpretation" 70
"Prospects of Marketing Communication in Algeria" 70
Editorial 70
The impact of key business relationships on the commercialisation of science: the case of Nautes. 70
Aspetti innovativi nel sistema delle relazioni tra distribuzione ed imprese agro-industriali: il caso della regione Marche 69
L'e-Learning nelle PMI: prospettive, problematiche e possibili soluzioni 69
Visual attention toward online marketing stimuli in e-retailing: the role of personality variables 69
null 69
Le decisioni sul prezzo 68
The relationship between export market orientation and international performance in the context of SMEs 68
Exploring the CRM adoption from a vendor perspective. Initial findings from an empirical study 68
Distribuzione dei prodotti vinicoli e capitale relazionale: riflessioni teoriche e strumenti per le piccole imprese 67
Il ruolo della normativa nello sviluppo del sistema distributivo: l’avvento del federalismo commerciale 67
What are the perspectives of e-learning in SMEs? The results of a survey. EADTU conference 67
WELLBEING MARKETING. Profili di ricerca e nuovi strumenti di gestione nel mercato del benessere 67
Shifting CRM system from a tailored to a standard solution: organizational implications and effects 67
The impact of key business relationships on the development of university spin-offs: the case of Nautes. 67
Le aziende termali ed il nuovo consumatore di benessere 66
"The Management of the Relationship with Agents as a Strategic Alternative to Integration of Sales Channels" 66
A resource network view of relationship beginning: a case analysis in the mechanical industry. 66
Network evolution and the embedding of complex technical solutions: The case of the Leaf House network 66
Smart Environments and Techno-centric and Human-Centric Innovations for Industry and Society 5.0: A Quintuple Helix Innovation System View Towards Smart, Sustainable, and Inclusive Solutions 66
Piccole imprese vitivinicole e un nuovo approccio al marketing integrato 65
Traiettorie di sviluppo delle imprese calzaturiere nel nuovo contesto competitivo 65
Il ruolo delle imprese industriali e dell'Operatore Pubblico nel promuovere l'internazionalizzazione dell'imprenditorialità 65
Relationship beginning and serendipity: insights from an Italian case study 65
Totale 8.327
Categoria #
all - tutte 63.255
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curatela - curatele 0
other - altro 0
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Totale 63.255


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/2020996 0 0 0 31 204 9 202 17 206 23 44 260
2020/20212.091 42 214 287 24 288 84 225 74 299 107 323 124
2021/20221.453 29 393 38 80 11 47 47 122 111 76 163 336
2022/20234.060 273 331 303 317 199 1.220 26 283 756 21 207 124
2023/20242.260 367 82 150 300 296 415 70 93 38 96 66 287
2024/20251.093 392 505 194 2 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 14.410