MARINELLI, Luca
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 957
EU - Europa 671
AS - Asia 133
AF - Africa 43
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 4
SA - Sud America 3
Totale 1.811
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 956
IT - Italia 405
IE - Irlanda 68
SE - Svezia 60
SG - Singapore 53
CN - Cina 44
CI - Costa d'Avorio 39
UA - Ucraina 35
DE - Germania 29
RO - Romania 16
ID - Indonesia 14
BE - Belgio 11
GB - Regno Unito 11
DK - Danimarca 8
FI - Finlandia 7
IN - India 7
MY - Malesia 7
FR - Francia 6
EU - Europa 4
GR - Grecia 4
KR - Corea 4
NL - Olanda 4
BR - Brasile 3
PL - Polonia 3
GH - Ghana 2
TR - Turchia 2
TW - Taiwan 2
ZA - Sudafrica 2
CA - Canada 1
CH - Svizzera 1
CZ - Repubblica Ceca 1
MC - Monaco 1
PT - Portogallo 1
Totale 1.811
Città #
Chandler 238
Des Moines 158
Dublin 65
Ashburn 56
Ancona 55
Jacksonville 45
New York 42
Abidjan 39
Fairfield 26
Caserta 25
Boardman 24
Wilmington 24
Seattle 23
Lawrence 21
Princeton 21
Turin 21
Ann Arbor 19
Macerata 19
Centro 18
San Mateo 18
Woodbridge 17
Singapore 15
Cambridge 13
Houston 12
Redmond 12
Brussels 10
Los Angeles 10
Milan 10
Monterubbiano 10
San Diego 9
San Severino Marche 9
Tolentino 8
Washington 8
Beijing 7
Kuala Lumpur 7
Cagliari 6
Livorno 6
Rome 6
Bekasi 5
Guido 5
Norwalk 5
Pune 5
Alba 4
Matelica 4
Padova 4
Pesaro 4
Shanghai 4
Torre Annunziata 4
Torre del Greco 4
Amsterdam 3
Asciano 3
Ascoli Piceno 3
Bologna 3
Guangzhou 3
Hangzhou 3
Menlo Park 3
Palermo 3
Pavia 3
San Marcello 3
Torre Del Greco 3
Wuhan 3
Bari 2
Caramanico Terme 2
Castelnuovo Berardenga 2
Colli Del Tronto 2
Depok 2
Fermo 2
Foligno 2
Genoa 2
Helsinki 2
High Wycombe 2
Hochheim am Main 2
Jatipulo 2
Jesi 2
Jinhua 2
Johannesburg 2
Limena 2
Maleo 2
Modena 2
Naples 2
Orciano Di Pesaro 2
Palmas 2
Recanati 2
San Benedetto del Tronto 2
San Germano Vercellese 2
Stezzano 2
Taipei 2
Tivoli 2
Udine 2
Verona 2
Wuppertal 2
Altidona 1
Benevento 1
Bisceglie 1
Bucharest 1
Cattolica 1
Cento 1
Chiswick 1
Columbus 1
Cornedo Vicentino 1
Totale 1.285
Nome #
The use of digital marketing tools in SMEs: needs, problems and opportunities. An empirical study in the Marche Region 116
Nuovi modelli di ricerche di marketing: le potenzialità della social network analysis applicata ai social media 116
The digital transformation of SMEs – a new knowledge broker called the digital innovation hub 102
null 88
Top management evaluation in Italian food and beverage industry 87
The contribution of intellectual capital to financial stability in Indian pharmaceutical companies 84
Contrasting Digital Fake News in Health: an Interdisciplinary Approach 84
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 83
Tourism destination management using sentiment analysis and geo-location information: a deep learning approach 81
Combining sell-out data with shopper behaviour data for category performance measurement: The role of category conversion power 78
Problematiche e prospettive di sviluppo del digital marketing nelle PMI: i risultati di un’indagine empirica 74
Data-Driven Knowledge Discovery in Retail: Evidences from the Vending Machine’s Industry 74
Ecosistemi per la trasformazione digitale delle PMI 74
Towards designing society 5.0 solutions: The new Quintuple Helix - Design Thinking approach to technology 74
Digital-Driven Business Model Innovation: The Role of Data in Changing Companies’ Value Logic 73
Contrasting Fake News in Oncology: The First Declaration of Good Communication 72
La digital transformation 71
Food purchasing behaviour at automatic vending machines: the role of planograms and shopping time 69
Technology distraction at work. Impacts on self-regulation and work engagement 69
Un approccio strategico al marketing digitale: la centralità della customer experience 51
Web Marketing and SMEs: needs, problems and opportunities. An Empirical Study in the Marche Region 48
Advertising online: vecchie e nuove forme per la distribuzione dei contenuti 37
Digital marketing analytics: metodologie e metriche per la misurazione della performance 32
Il content marketing nei nuovi modelli di comunicazione digitale 30
Marketing data-driven: dai database alla marketing automation 27
null 26
Una visione globale dei social media 22
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 14
The social side of IPOs: Twitter sentiment analysis and investors’ attention in the IPO primary market 4
Exploring the relationship between entrepreneurial ecosystem inputs and outcomes: the role of digital technology adoption 4
Genesis of an innovation-based entrepreneurial ecosystem: exploring the role of intellectual capital 4
null 4
Totale 1.872
Categoria #
all - tutte 8.767
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book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 8.767


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2019/202070 1 0 9 10 8 0 8 1 7 2 2 22
2020/2021257 5 8 28 5 15 25 24 2 52 4 46 43
2021/2022232 9 30 12 12 8 16 8 29 24 15 24 45
2022/2023715 48 63 45 70 27 208 13 72 106 2 43 18
2023/2024392 65 15 19 30 41 71 24 32 9 30 14 42
2024/202594 94 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Totale 1.872