MARINELLI, Luca
MARINELLI, Luca
Dipartimento di Management
Advertising online: vecchie e nuove forme per la distribuzione dei contenuti
2019-01-01 Marinelli, Luca; Temperini, Valerio
Combining sell-out data with shopper behaviour data for category performance measurement: The role of category conversion power
2022-01-01 Pascucci, F.; Nardi, L.; Marinelli, L.; Paolanti, M.; Frontoni, E.; Gregori, G. L.
Contrasting Digital Fake News in Health: an Interdisciplinary Approach
2019-01-01 Marinelli, Luca; Berardi, Rossana; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca
Contrasting Fake News in Oncology: The First Declaration of Good Communication
2020-01-01 Berardi, Rossana; Papa, Roberto; Scandali, Valerio Mattia; Torniai, Mariangela; Blasi, Maurizio; Brusa, Andrea; Elisei, Franco; Gregori, Gian Luca; Laurenzi, Giancarlo; Marinelli, Luca; Marinelli, Massimiliano; Mazzoli, Graziella; Volpini, Fabrizio; Caporossi, Michele
Data-Driven Knowledge Discovery in Retail: Evidences from the Vending Machine’s Industry
2021-01-01 Marinelli, Luca; Paolanti, Marina; Nardi, Lorenzo; Gabellini, Patrizia; Frontoni, Emanuele; Gregori, Gian Luca
Development of a Sensor-Based Ecosystem for Measuring Comfort and Activities in a Multi-Resident Context: the Age-SenseAI Project
2025-01-01 Casaccia, Sara; Ciuffreda, Ilaria; Meletani, Sara; Caponetto, Riccardo; Monteriù, Andrea; Gambi, Ennio; Burattini, Laura; Marinelli, Luca; Revel, Gian Marco
Digital marketing analytics: metodologie e metriche per la misurazione della performance
2019-01-01 Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca
Digital-Driven Business Model Innovation: The Role of Data in Changing Companies’ Value Logic
2022-01-01 Ancillai, Chiara; Marinelli, Luca; Pascucci, Federica
Ecosistemi per la trasformazione digitale delle PMI
2020-01-01 Marinelli, Luca
Exploring the relationship between entrepreneurial ecosystem inputs and outcomes: the role of digital technology adoption
2023-01-01 Marinelli, Luca; Bartoloni, Sara; Costa, Alessandra; Pascucci, Federica
Food purchasing behaviour at automatic vending machines: the role of planograms and shopping time
2021-01-01 Marinelli, Luca; Fiano, Fabio; Gregori, Gian Luca; Daniele, Lucia Michela
Generative AI and Society 5.0: Enabling a Collaborative, Inclusive Future
2025-01-01 Crupi, Antonio; Marinelli, Luca; Cacciatore, Emanuele
Genesis of an innovation-based entrepreneurial ecosystem: exploring the role of intellectual capital
2023-01-01 Marinelli, Luca; Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca; Farina Briamonte, Massimiliano
How AI re-structure actors and relationship of the new Healthcare Ecosystem
2024-01-01 Nevi, Giulia; Gogiali, Giulia; Marinelli, Luca; Dezi, Luca
Il content marketing nei nuovi modelli di comunicazione digitale
2019-01-01 Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca; Ancillai, Chiara
La digital transformation
2019-01-01 Pascucci, F.; Bartoloni, S.; Marinelli, L.; Ancillai, C.
La progettazione del valore ed il suo trasferimento
2018-01-01 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Temperini, Valerio; Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca
La progettazione del valore ed il suo trasferimento
2023-01-01 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Temperini, Valerio; Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca
Marketing data-driven: dai database alla marketing automation
2019-01-01 Marinelli, Luca; Sabatini, Andrea; Perna, Andrea
Nuovi modelli di ricerche di marketing: le potenzialità della social network analysis applicata ai social media
2015-03-30 Marinelli, Luca; Marinelli, Luca
| Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
|---|---|---|---|
| Advertising online: vecchie e nuove forme per la distribuzione dei contenuti | 1-gen-2019 | Marinelli, Luca; Temperini, Valerio | |
| Combining sell-out data with shopper behaviour data for category performance measurement: The role of category conversion power | 1-gen-2022 | Pascucci, F.; Nardi, L.; Marinelli, L.; Paolanti, M.; Frontoni, E.; Gregori, G. L. | |
| Contrasting Digital Fake News in Health: an Interdisciplinary Approach | 1-gen-2019 | Marinelli, Luca; Berardi, Rossana; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca | |
| Contrasting Fake News in Oncology: The First Declaration of Good Communication | 1-gen-2020 | Berardi, Rossana; Papa, Roberto; Scandali, Valerio Mattia; Torniai, Mariangela; Blasi, Maurizio; Brusa, Andrea; Elisei, Franco; Gregori, Gian Luca; Laurenzi, Giancarlo; Marinelli, Luca; Marinelli, Massimiliano; Mazzoli, Graziella; Volpini, Fabrizio; Caporossi, Michele | |
| Data-Driven Knowledge Discovery in Retail: Evidences from the Vending Machine’s Industry | 1-gen-2021 | Marinelli, Luca; Paolanti, Marina; Nardi, Lorenzo; Gabellini, Patrizia; Frontoni, Emanuele; Gregori, Gian Luca | |
| Development of a Sensor-Based Ecosystem for Measuring Comfort and Activities in a Multi-Resident Context: the Age-SenseAI Project | 1-gen-2025 | Casaccia, Sara; Ciuffreda, Ilaria; Meletani, Sara; Caponetto, Riccardo; Monteriù, Andrea; Gambi, Ennio; Burattini, Laura; Marinelli, Luca; Revel, Gian Marco | |
| Digital marketing analytics: metodologie e metriche per la misurazione della performance | 1-gen-2019 | Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca | |
| Digital-Driven Business Model Innovation: The Role of Data in Changing Companies’ Value Logic | 1-gen-2022 | Ancillai, Chiara; Marinelli, Luca; Pascucci, Federica | |
| Ecosistemi per la trasformazione digitale delle PMI | 1-gen-2020 | Marinelli, Luca | |
| Exploring the relationship between entrepreneurial ecosystem inputs and outcomes: the role of digital technology adoption | 1-gen-2023 | Marinelli, Luca; Bartoloni, Sara; Costa, Alessandra; Pascucci, Federica | |
| Food purchasing behaviour at automatic vending machines: the role of planograms and shopping time | 1-gen-2021 | Marinelli, Luca; Fiano, Fabio; Gregori, Gian Luca; Daniele, Lucia Michela | |
| Generative AI and Society 5.0: Enabling a Collaborative, Inclusive Future | 1-gen-2025 | Crupi, Antonio; Marinelli, Luca; Cacciatore, Emanuele | |
| Genesis of an innovation-based entrepreneurial ecosystem: exploring the role of intellectual capital | 1-gen-2023 | Marinelli, Luca; Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca; Farina Briamonte, Massimiliano | |
| How AI re-structure actors and relationship of the new Healthcare Ecosystem | 1-gen-2024 | Nevi, Giulia; Gogiali, Giulia; Marinelli, Luca; Dezi, Luca | |
| Il content marketing nei nuovi modelli di comunicazione digitale | 1-gen-2019 | Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca; Ancillai, Chiara | |
| La digital transformation | 1-gen-2019 | Pascucci, F.; Bartoloni, S.; Marinelli, L.; Ancillai, C. | |
| La progettazione del valore ed il suo trasferimento | 1-gen-2018 | Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Temperini, Valerio; Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca | |
| La progettazione del valore ed il suo trasferimento | 1-gen-2023 | Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Temperini, Valerio; Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca | |
| Marketing data-driven: dai database alla marketing automation | 1-gen-2019 | Marinelli, Luca; Sabatini, Andrea; Perna, Andrea | |
| Nuovi modelli di ricerche di marketing: le potenzialità della social network analysis applicata ai social media | 30-mar-2015 | Marinelli, Luca; Marinelli, Luca |