BARTOLONI, Sara
 Distribuzione geografica
Continente #
NA - Nord America 1.063
EU - Europa 962
AS - Asia 109
AF - Africa 10
SA - Sud America 4
OC - Oceania 3
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 1
Totale 2.152
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 1.058
IT - Italia 549
IE - Irlanda 101
UA - Ucraina 84
SE - Svezia 83
DE - Germania 50
TR - Turchia 35
SG - Singapore 28
DK - Danimarca 22
FI - Finlandia 20
GB - Regno Unito 16
FR - Francia 12
KR - Corea 12
IN - India 7
MY - Malesia 7
PL - Polonia 7
CN - Cina 6
BE - Belgio 5
CA - Canada 5
ZA - Sudafrica 5
BR - Brasile 4
HR - Croazia 4
IR - Iran 4
AT - Austria 3
AU - Australia 3
CH - Svizzera 3
SC - Seychelles 3
TW - Taiwan 3
GH - Ghana 2
ID - Indonesia 2
JP - Giappone 2
NL - Olanda 2
VN - Vietnam 2
ES - Italia 1
EU - Europa 1
HK - Hong Kong 1
Totale 2.152
Città #
Chandler 184
Des Moines 112
Dublin 96
Jacksonville 90
New York 85
Centro 81
Ancona 64
Ashburn 54
Ann Arbor 52
Boardman 39
Redmond 36
Monterubbiano 33
Wilmington 29
Macerata 26
Lawrence 25
Princeton 25
Fairfield 23
San Mateo 21
Torre Del Greco 15
Cambridge 13
Seattle 13
Ascoli Piceno 11
Houston 11
Naples 11
Caserta 10
Washington 10
Woodbridge 10
Milan 9
Orciano Di Pesaro 9
Rome 9
San Salvo 8
Los Angeles 7
Turin 7
Alba 6
Cagliari 6
Norwalk 6
Pune 6
San Marcello 6
Berlin 5
Dalmine 5
Helsinki 5
Kuala Lumpur 5
Pordenone 5
Venice 5
Beijing 4
Bergamo 4
Brussels 4
Monza 4
San Diego 4
Tolentino 4
Torre Annunziata 4
Zagreb 4
Asciano 3
Bagnacavallo 3
Bisignano 3
Bologna 3
Caramanico Terme 3
Carnegie 3
Geneva 3
Gothenburg 3
Jesi 3
Maleo 3
Melbourne 3
Ostra Vetere 3
Reggio Emilia 3
Taglio di Candia 3
Taipei 3
Victoria 3
Vienna 3
Accra 2
Altidona 2
Amsterdam 2
Andover 2
Argenta 2
Bari 2
Birmingham 2
Bolzano 2
Castelnuovo Berardenga 2
Cervia 2
Chieti 2
Colli Del Tronto 2
Dong Ket 2
Frankfurt am Main 2
Fremont 2
Gauteng 2
George Town 2
Giugliano in Campania 2
Kennesaw 2
Limena 2
Marche 2
Mergo 2
Montevarchi 2
Napoli 2
Orsenigo 2
Ottawa 2
Oxford 2
Padova 2
Palmas 2
Parma 2
Pisa 2
Totale 1.433
Nome #
PMI, internazionalizzazione e social media: dalla teoria alla realtà delle imprese. Un’analisi empirica nel settore Food&Beverage 195
Are SMEs cutting corners on social media marketing? An exploratory study in the Italian context 142
Opportunities and limits of mobile marketing communication: the case of branded apps for high involvement products 110
Adopting social media for international marketing strategies: closing a theoretical and empirical gap 100
La localizzazione del sito web delle imprese italiane: i risultati di un'indagine empirica 93
Explaining the internationalization pathways of family firms: a qualitative research 85
null 80
The commercialization of highly technological products in the context of Industry 4.0: a B2B SMEs perspective 79
A Model to Analyze Small and Medium Enterprises’ Training Needs Related to the Internationalization 76
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 76
An exploratory study on websites localization: the case of Italian firms 75
Branded apps for high-involvment produtcs: the results of an empirical study 68
Smes, social media and internationalization: an explorative research 68
La digital transformation 65
Export market orientation and international performance in the context of SMEs 63
Visual attention toward online marketing stimuli in e-retailing: the role of personality variables 63
An exploration of social media use by Italian exporting SMEs 62
null 61
Towards designing society 5.0 solutions: The new Quintuple Helix - Design Thinking approach to technology 60
The relationship between export market orientation and international performance in the context of SMEs 59
Progettare il sito web per i mercati esteri 56
null 55
Dalla digital revolution alla digital marketing transformation: i driver del cambiamento 47
Un approccio strategico al marketing digitale: la centralità della customer experience 46
null 45
Definizione e misurazione dell'impatto sociale della ricerca: alcune riflessioni 44
null 39
null 30
Digital marketing analytics: metodologie e metriche per la misurazione della performance 29
Il content marketing nei nuovi modelli di comunicazione digitale 28
null 27
null 26
null 25
null 21
Social media marketing e customer engagement 11
null 8
All that glitters is not gold: exploring social selling through the eyes of B2B customers 8
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 8
Social media marketing from the firm’s perspective: a systematic literature review 5
null 4
Twenty years of social media marketing: A systematic review, integrative framework, and future research agenda 3
Blockchain Civic Tech for Smarter Cities: Governance Challenges from a Multistakeholder Ecosystem Perspective 3
Blockchain in food and beverage industry: preliminary results of a systematic literature review 1
Do connoisseur consumers care about sustainability? Exploring coffee consumption practices through netnography 1
Totale 2.250
Categoria #
all - tutte 8.121
article - articoli 0
book - libri 0
conference - conferenze 0
curatela - curatele 0
other - altro 0
patent - brevetti 0
selected - selezionate 0
volume - volumi 0
Totale 8.121


Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2018/201917 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 14
2019/2020156 12 0 25 11 23 1 22 2 19 1 1 39
2020/2021296 7 20 32 7 82 15 24 14 22 8 37 28
2021/2022183 6 43 2 9 3 9 8 20 9 17 26 31
2022/2023663 35 73 41 40 46 145 23 48 114 5 59 34
2023/2024558 76 9 48 55 65 133 62 44 22 44 0 0
Totale 2.250