STAFFOLANI, GIACOMO

STAFFOLANI, GIACOMO  

Dip.Scienze Agrarie,Alimentari e Ambientali  

Mostra records
Risultati 1 - 16 di 16 (tempo di esecuzione: 0.026 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Advanced Training in Precision Farming: The Italian On-Farm Pilot Experimentation of the BOOST Project 1-gen-2025 Belletti, M.; Staffolani, G.; Chiaraluce, G.; Bentivoglio, D.; Finco, A.
Blockchain adoption in Italian winemaking: insights from a PLS-SEM study 1-gen-2025 Bentivoglio, D.; Chiaraluce, G.; Staffolani, G.; Amato, M.; Verneau, F.; Finco, A.
Blockchain for the valorization of Made in Italy extra virgin olive oil: A discrete choice experiment on young consumers 1-gen-2025 Staffolani, G.; Chiaraluce, G.; Bentivoglio, D.; Vodo, B.; Miglietta, P. P.; Finco, A.
Can Social Innovation and Agriculture Serve as a Turning Point in Rural Areas? Insights from a Bibliometric Literature Review 1-gen-2025 Mogetta, Mattia; Bentivoglio, Deborah; Chiaraluce, Giulia; Staffolani, Giacomo; Finco, Adele
Consumers’ Purchasing Determinants Towards Mountain Food Products 1-gen-2022 Staffolani, Giacomo; Bentivoglio, Deborah; Finco, Adele
Cultivating the Future: A Bibliometric Review of Emerging Trends in Soilless Farming 1-gen-2025 Appicciutoli, D.; Amici, A. S.; Bentivoglio, D.; Chiaraluce, G.; Staffolani, G.; Finco, A.
Economic Assessment of Small-Scale Mountain Dairy Farms by Using Accounting Data: Evidence from an Italian Case Study 1-gen-2024 Staffolani, G.; Bentivoglio, D.; Finco, A.
From seed to profit: a comparative economic study of two Italian vertical farms 1-gen-2025 Amici, A. S.; Appicciutoli, D.; Bentivoglio, D.; Staffolani, G.; Chiaraluce, G.; Mogetta, M.; Finco, A.
Is there a promising market for the A2 milk? Analysis of Italian consumer preferences 1-gen-2020 Bentivoglio, D.; Finco, A.; Bucci, G.; Staffolani, G.
Marchigiana breed and the PGI Mark "Vitellone Bianco dell'Appennino Centrale": Analysis of the BovinMarche Database 1-gen-2019 Pasquini, M.; Staffolani, G.; Marzi, D.; Trombetta, M. F.
Nuove sfide nel mercato del latte: disponibilità a pagare del consumatore per un prodotto innovativo 1-gen-2021 Staffolani, G.
SOSTENIBILITÀ DELLA ZOOTECNIA DA LATTE DI MONTAGNA 22-mar-2024 Staffolani, Giacomo
The mountain product label: Choice drivers and price premium 1-gen-2023 Staffolani, G.; Rahmani, D.; Bentivoglio, D.; Finco, A.; Gil, J. M.
Understanding consumption choices of innovative products: an outlook on the Italian functional food market 1-gen-2021 Bentivoglio, D.; Rotordam, M.; Staffolani, G.; Chiaraluce, G.; Finco, A.
Valorizzazione del latte «Prodotto di montagna»: un’analisi esplorativa sulle scelte di acquisto dei consumatori 1-gen-2020 Bentivoglio, Deborah; Bucci, Giorgia; Staffolani, Giacomo
What are the reasons behind consumers' choice for mountain labeled cheese? A latent class choice model 1-gen-2026 Staffolani, G.; Rahmani, D.; Bentivoglio, D.; Gil, J. M.; Finco, A.