MARCONE, Maria Rosaria

MARCONE, Maria Rosaria  

Dipartimento di Management  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 100 (tempo di esecuzione: 0.028 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Business marekting e internazionalizzazione delle PMI italiane 1-gen-2005 Marcone, Maria Rosaria
Category Segmentation within international Supply Markets 1-gen-2014 Marcone, Maria Rosaria
Category Segmentation within international Supply Markets 1-gen-2014 Marcone, Maria Rosaria
La competitività delle PMI italiane nella subfornitura internazionale. Il caso delle imprese produttrici di circuiti stampati 1-gen-2004 Marcone, Maria Rosaria
Creativity and Innovation as Strategic Resources in International Business Markets 1-gen-2013 Marcone, Maria Rosaria
Creativity and Innovation as Strategic Resources in International Business Markets 1-gen-2013 Marcone, Maria Rosaria
Creativity-decision processes: the case of Italian luxury fashion 1-gen-2015 Marcone, Maria Rosaria
DIgital transformation in B2B SMEs 1-gen-2019 Pascucci, F.; Temperini, V.; Marinelli, L.; Marcone, M. R.
Editorial 1-gen-2014 Marcone, Maria Rosaria
Editorial 1-gen-2015 Marcone, Maria Rosaria; José Luis Rivero, Ceballos
Editorial 1-gen-2015 Gregori, Gian Luca; Marcone, Maria Rosaria
Evoluzione dei processi innovativi e delle attività di marketing industriale nelle imprese distrettuali 1-gen-2006 Marcone, Maria Rosaria
Evoluzione dei processi innovativi nelle imprese produttrici di circuiti stampati: il caso del polo elettronico marchigiano 1-gen-2004 Marcone, Maria Rosaria
GLOBAL VALUE CHAIN AND INTERNATIONALIZATION OF BUSINESS AREA. THE CASE OF THE MSMS OF THE ITALIAN MECHANICAL SECTOR 1-gen-2019 Marcone, Maria Rosaria
Implementing ERP evaluation through a fuzzy analysis: an empirical investigation 1-gen-2020 Marcone, Maria Rosaria
Implementing ERP evaluation through a fuzzy analysis: An empirical study 1-gen-2016 Marcone, Maria Rosaria
Innovation as strategic resource in international business markets 1-gen-2013 Marcone, Maria Rosaria
Innovation Openness in SupplySide Relationships: Analysis of SME Cases 1-gen-2021 Marcone, Maria Rosaria
Innovation Process in Medium-sized Italian Fashion Firms: A Longitudinal Case Analysis 1-gen-2019 Marcone, Maria Rosaria
Innovation technologique et marketing industriel des entreprises productrices de circuits imprimés du district électronique des Marches 1-gen-2005 Marcone, Maria Rosaria