MARINELLI, Luca

MARINELLI, Luca  

Dipartimento di Management  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 29 (tempo di esecuzione: 0.032 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Advertising online: vecchie e nuove forme per la distribuzione dei contenuti 1-gen-2019 Marinelli, Luca; Temperini, Valerio
Combining sell-out data with shopper behaviour data for category performance measurement: The role of category conversion power 1-gen-2022 Pascucci, F.; Nardi, L.; Marinelli, L.; Paolanti, M.; Frontoni, E.; Gregori, G. L.
Contrasting Digital Fake News in Health: an Interdisciplinary Approach 1-gen-2019 Marinelli, Luca; Berardi, Rossana; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca
Contrasting Fake News in Oncology: The First Declaration of Good Communication 1-gen-2021 Berardi, Rossana; Papa, Roberto; Scandali, Valerio Mattia; Torniai, Mariangela; Blasi, Maurizio; Brusa, Andrea; Elisei, Franco; Gregori, Gian Luca; Laurenzi, Giancarlo; Marinelli, Luca; Marinelli, Massimiliano; Mazzoli, Graziella; Volpini, Fabrizio; Caporossi, Michele
Data-Driven Knowledge Discovery in Retail: Evidences from the Vending Machine’s Industry 1-gen-2021 Marinelli, Luca; Paolanti, Marina; Nardi, Lorenzo; Gabellini, Patrizia; Frontoni, Emanuele; Gregori, Gian Luca
Digital marketing analytics: metodologie e metriche per la misurazione della performance 1-gen-2019 Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca
Digital-Driven Business Model Innovation: The Role of Data in Changing Companies’ Value Logic 1-gen-2022 Ancillai, Chiara; Marinelli, Luca; Pascucci, Federica
Ecosistemi per la trasformazione digitale delle PMI 1-gen-2020 Marinelli, Luca
Exploring the relationship between entrepreneurial ecosystem inputs and outcomes: the role of digital technology adoption 1-gen-2023 Marinelli, Luca; Bartoloni, Sara; Costa, Alessandra; Pascucci, Federica
Food purchasing behaviour at automatic vending machines: the role of planograms and shopping time 1-gen-2021 Marinelli, Luca; Fiano, Fabio; Gregori, Gian Luca; Daniele, Lucia Michela
Genesis of an innovation-based entrepreneurial ecosystem: exploring the role of intellectual capital 1-gen-2022 Marinelli, Luca; Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca; Farina Briamonte, Massimiliano
Il content marketing nei nuovi modelli di comunicazione digitale 1-gen-2019 Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca; Ancillai, Chiara
La digital transformation 1-gen-2019 Pascucci, F.; Bartoloni, S.; Marinelli, L.; Ancillai, C.
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 1-gen-2023 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Temperini, Valerio; Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca
La progettazione del valore ed il suo trasferimento 1-gen-2018 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Temperini, Valerio; Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca
Marketing data-driven: dai database alla marketing automation 1-gen-2019 Marinelli, Luca; Sabatini, Andrea; Perna, Andrea
Nuovi modelli di ricerche di marketing: le potenzialità della social network analysis applicata ai social media 30-mar-2015 Marinelli, Luca; Marinelli, Luca
Problematiche e prospettive di sviluppo del digital marketing nelle PMI: i risultati di un’indagine empirica 1-gen-2014 Gregori, Gian Luca; Temperini, Valerio; Marinelli, Luca
Technology distraction at work. Impacts on self-regulation and work engagement 1-gen-2021 Orhan, M. A.; Castellano, S.; Khelladi, I.; Marinelli, L.; Monge, F.
The contribution of intellectual capital to financial stability in Indian pharmaceutical companies 1-gen-2021 Festa, G.; Rossi, M.; Kolte, A.; Marinelli, L.