PIZZICHINI, Lucia

PIZZICHINI, Lucia  

Dipartimento di Management  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 25 (tempo di esecuzione: 0.043 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A scientometrics-based journal Management framework: A strategic move 1-gen-2024 Basile, Vincenzo; Sorooshian, Shahryar; Pizzichini, Lucia
An innovative approach to online consumer behaviour segmentation: the self-determination theory in an uncertain scenario 1-gen-2023 Appolloni, Andrea; Basile, Vincenzo; Caboni, Federica; Pizzichini, Lucia
Chapter 14: Green tourism 1-gen-2024 Pizzichini, Lucia
Comprendere e gestire il cliente nel contesto business-to-business. Processi, variabili e strumenti operativi 1-gen-2019 Baraldi, E.; Perna, A.; Pizzichini, L.
Corporate communication: aspetti evolutivi e strumenti operativi nelle fondazioni bancarie - Aspetti evolutivi e strumenti operativi nelle fondazioni bancarie 1-gen-2020 Pizzichini, Lucia
Critical issues and prospects for the start-up companies 1-gen-2016 Pizzichini, L.; Gregori, G. L.
CSR Communication: The Use of Internet-Based Tools 1-gen-2019 D'Andrea, Alessia; Pizzichini, Lucia; Marasca, Stefano; Gregori, Gian Luca
Developing relationships to survive the Covid-19 crisis: the case of e-learning in tourism supply chain 1-gen-2021 Gallegati, S; Pizzichini, L.; Temperini, V.; Gregori, G. L.
E-LEARNING AS A MARKETING TOOL FOR TOUR OPERATORS. THE ‘GO ACADEMY’ CASE STUDY 1-gen-2019 Temperini, Valerio; Gregori, Gian Luca; Pizzichini, Lucia
Evoluzione e prospettive di sviluppo delle start-up innovative e dell’economia green nelle Marche 1-gen-2016 Bellagamba, A.; Palanga, P.; Pizzichini, L.
Green marketing adoption in hotels industry: a literature review 1-gen-2019 Temperini, V.; Pizzichini, L.; Gallegati, S.; Gregori, G. L.
How the COVID-19 pandemic may accelerate millennials’ adoption of augmented reality 1-gen-2022 Caboni, Federica; Pizzichini, Lucia
Il ruolo della comunicazione istituzionale nelle fondazioni bancarie: analisi di un caso 30-mar-2015 Pizzichini, Lucia
Knowledge-based dynamic capabilities for managing paradoxical tensions in circular business model innovation: an empirical exploration of an incumbent firm 1-gen-2024 Pascucci, Federica; Pizzichini, Lucia; Sabatini, Andrea; Temperini, Valerio; Mueller, Jens
Marketing metrics in the cultural sector 1-gen-2015 Costantini, D.; Pizzichini, L.
Place branding and local food souvenirs: the ethical attributes of national parks’ brands 1-gen-2020 Pizzichini, Lucia; Temperini, Valerio; Gregori, Gian Luca
Propensione delle micro e piccole imprese all'innovazione 1-gen-2017 Moscatelli, L.; Pizzichini, L.
Retail channels evolution in the car industry: Early findings from the Volvo car ‘Studio’ experience 1-gen-2018 Pizzichini, L.
Seafood festivals for local development in Italy and Sweden 1-gen-2021 Pizzichini, L.; Andersson, T. D.; Gregori, G. L.
Smart Extended Reality in the Metaverse-Tailing: The Rise of New Retail Landscape 1-gen-2023 Caboni, F.; Pizzichini, L.