CARDINALI, Silvio

CARDINALI, Silvio  

Dipartimento di Management  

Mostra records
Risultati 1 - 20 di 120 (tempo di esecuzione: 0.05 secondi).
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A new international wellbeing market: What are the new managerial skills? 1-gen-2008 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio
A strenuous path for sustainable supply chains in the footwear industry: A business strategy issue 1-gen-2017 Ciasullo, Maria V.; Cardinali, Silvio; Cosimato, Silvia
Advancing social media driven sales research: Establishing conceptual foundations for B-to-B social selling 1-gen-2019 Ancillai, Chiara; Terho, Harri; Cardinali, Silvio; Pascucci, Federica
Aspetti evolutivi delle imprese nel settore edile: il ricorso al marketing 1-gen-2008 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Micozzi, G.
Aspetti evolutivi dell’"industria del benessere" in Italia: quali nuovi modelli gestionali 1-gen-2008 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio
Aziende agricole e relazioni commerciali: aspetti cognitivi e competenze richieste 1-gen-2006 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio
Blue Economy: l'economia del mare. Analisi e prospettive per la regione Marche 1-gen-2012 Cardinali, Silvio; Danovaro, Roberto; Gregori, Gian Luca; Mea, M.
BUILDING BRAND STRATEGY VIA LICENSING:AN EMPIRICAL ANALSYS OF THE FOOTWEAR INDUSTRY 1-gen-2012 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Travaglini, M.
Buying centers and emerging developments: the SME perspective 1-gen-2024 Cardinali, S.; Sharma, P.; Cedrola, E.; Giovannetti, M.; Pillai, K. G.
Capitale relazionale e business del vino: riflessioni teoriche e nuovi strumenti di gestione della forza di vendita 1-gen-2010 Cardinali, Silvio
Caratteristiche gestionali e problematiche di marketing delle piccole imprese vitivinicole. I risultati di una ricerca esplorativa sui produttori con allevamento “ad alberello” 1-gen-2010 Cardinali, Silvio; Pallonari, M.
Case Study "Magazzini Gabrielli Ltd." 1-gen-2008 Alunno, M. C.; Cardinali, Silvio; Gregori, Gian Luca; Rasicci, C.
Challenges and opportunities for marketers in the emerging markets 1-gen-2018 Sharma, Piyush; Luk, Sherriff T. K.; Cardinali, Silvio; Henrique Ogasavara, Mario
Circular economy and sustainability in the tourism industry: critical analysis of integrated solutions and good practices in European and Chinese case studies 1-gen-2024 Li, K.; Cipolletta, G.; Andreola, C.; Eusebi, A. L.; Kulaga, B.; Cardinali, S.; Fatone, F.
Common Issues in the Development of "Green Marketing" Practices in Tourism. Experiences from Marche Region, Italy 1-gen-2012 Temperini, Valerio; Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Perna, Andrea
Comunicare i valori di un ipermercato. Una ricerca interdisciplinare sul brand Oasi. 1-gen-2010 Cardinali, Silvio; Traini, S.
CONTEMPORARY PROFESSIONAL SELLING Percorsi di ricerca e riflessioni sul nuovo ruolo dei professionisti delle vendite 1-gen-2019 Cardinali, Silvio
Coping with alternatives in sales organisations: Experiences from an Italian company 1-gen-2013 Perna, Andrea; Cardinali, Silvio; Gregori, Gian Luca
Creating a brand strategy for SMEs using licensing: an Italian case study 1-gen-2014 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio
Customer value perspective in managing returns: a case study from the Italian footwear industry 1-gen-2011 Russo, I.; Cardinali, Silvio