MONTI, ELISABETTA
MONTI, ELISABETTA
Mostra
records
Risultati 1 - 4 di 4 (tempo di esecuzione: 0.007 secondi).
Bridging the gap between sales and marketing: The role of digital content marketing strategy
2020-01-01 Monti, Elisabetta; Ancillai, Chiara; Pascucci, Federica
Long-Term Follow-Up Outcomes in Women with In Situ/Microinvasive Adenocarcinoma of the Uterine Cervix Undergoing Conservative Treatment—Cervical Adenocarcinoma Study Group Italian Society of Colposcopy and Cervico-Vaginal Pathology
2024-01-01 Giannella, L.; Delli Carpini, G.; Di Giuseppe, J.; Grelloni, C.; Bogani, G.; Dri, M.; Sopracordevole, F.; Clemente, N.; Giorda, G.; De Vincenzo, R.; Evangelista, M. T.; Gardella, B.; Dominoni, M.; Monti, E.; Alessi, C.; Alessandrini, L.; Guerriero, A.; Pagan, A.; Caretto, M.; Ghelardi, A.; Amadori, A.; Origoni, M.; Barbero, M.; Raspagliesi, F.; Simoncini, T.; Vercellini, P.; Spinillo, A.; Scambia, G.; Ciavattini, A.
Sales-marketing integration: primi risultati di un’indagine esplorativa sul ruolo della strategia di digital content marketing
2020-01-01 Monti, Elisabetta; Ancillai, Chiara; Pascucci, Federica
“Sales-marketing integration”: un’indagine esplorativa sul ruolo della strategia di digital content marketing
2021-07-23 Monti, Elisabetta
Titolo | Data di pubblicazione | Autore(i) | File |
---|---|---|---|
Bridging the gap between sales and marketing: The role of digital content marketing strategy | 1-gen-2020 | Monti, Elisabetta; Ancillai, Chiara; Pascucci, Federica | |
Long-Term Follow-Up Outcomes in Women with In Situ/Microinvasive Adenocarcinoma of the Uterine Cervix Undergoing Conservative Treatment—Cervical Adenocarcinoma Study Group Italian Society of Colposcopy and Cervico-Vaginal Pathology | 1-gen-2024 | Giannella, L.; Delli Carpini, G.; Di Giuseppe, J.; Grelloni, C.; Bogani, G.; Dri, M.; Sopracordevole, F.; Clemente, N.; Giorda, G.; De Vincenzo, R.; Evangelista, M. T.; Gardella, B.; Dominoni, M.; Monti, E.; Alessi, C.; Alessandrini, L.; Guerriero, A.; Pagan, A.; Caretto, M.; Ghelardi, A.; Amadori, A.; Origoni, M.; Barbero, M.; Raspagliesi, F.; Simoncini, T.; Vercellini, P.; Spinillo, A.; Scambia, G.; Ciavattini, A. | |
Sales-marketing integration: primi risultati di un’indagine esplorativa sul ruolo della strategia di digital content marketing | 1-gen-2020 | Monti, Elisabetta; Ancillai, Chiara; Pascucci, Federica | |
“Sales-marketing integration”: un’indagine esplorativa sul ruolo della strategia di digital content marketing | 23-lug-2021 | Monti, Elisabetta |