Sfoglia per Autore
Branded apps for high-involvment produtcs: the results of an empirical study
2014-01-01 Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica
An exploratory study on websites localization: the case of Italian firms
2015-01-01 Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara
Opportunities and limits of mobile marketing communication: the case of branded apps for high involvement products
2015-01-01 Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara
The relationship between export market orientation and international performance in the context of SMEs
2015-01-01 Gregori, Gian Luca; Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara
Adopting social media for international marketing strategies: closing a theoretical and empirical gap
2016-01-01 Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca
Progettare il sito web per i mercati esteri
2016-01-01 Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara
La localizzazione del sito web delle imprese italiane: i risultati di un'indagine empirica
2016-01-01 Bartoloni, Sara; Cardinali, Silvio; Marinelli, Luca; Pascucci, Federica
A Model to Analyze Small and Medium Enterprises’ Training Needs Related to the Internationalization
2016-01-01 Pascucci, Federica; Temperini, Valerio; Bartoloni, Sara
Export market orientation and international performance in the context of SMEs
2016-01-01 Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara; Gregori, Gian Luca
Smes, social media and internationalization: an explorative research
2017-01-01 Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica
PMI, internazionalizzazione e social media: dalla teoria alla realtà delle imprese. Un’analisi empirica nel settore Food&Beverage
2017-03-01 Bartoloni, Sara
An exploration of social media use by Italian exporting SMEs
2018-01-01 Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica; Gregori, Gian Luca
Definizione e misurazione dell'impatto sociale della ricerca: alcune riflessioni
2018-01-01 Gregori, Gian Luca; Bartoloni, Sara; Pascucci, Federica
La progettazione del valore ed il suo trasferimento
2018-01-01 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Temperini, Valerio; Pascucci, Federica; Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca
Explaining the internationalization pathways of family firms: a qualitative research
2018-01-01 Pascucci, F.; Bartoloni, S.
Visual attention toward online marketing stimuli in e-retailing: the role of personality variables
2019-01-01 Bartoloni, S.; Fattobene, L.; Pascucci, F.; Ceravolo, M. G.; Gregori, G. L.; Raggetti, G.; Temperini, V.
Il content marketing nei nuovi modelli di comunicazione digitale
2019-01-01 Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca; Ancillai, Chiara
Social media marketing e customer engagement
2019-01-01 Bartoloni, Sara; Ancillai, Chiara
Digital marketing analytics: metodologie e metriche per la misurazione della performance
2019-01-01 Bartoloni, Sara; Marinelli, Luca
La digital transformation
2019-01-01 Pascucci, F.; Bartoloni, S.; Marinelli, L.; Ancillai, C.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile