Sfoglia per Autore
Marketing metrics in the cultural sector
2015-01-01 Costantini, D.; Pizzichini, L.
The corporate communication in no profit organizations
2015-01-01 Pizzichini, L.; Costantini, D.
Il ruolo della comunicazione istituzionale nelle fondazioni bancarie: analisi di un caso
2015-03-30 Pizzichini, Lucia
Critical issues and prospects for the start-up companies
2016-01-01 Pizzichini, L.; Gregori, G. L.
Evoluzione e prospettive di sviluppo delle start-up innovative e dell’economia green nelle Marche
2016-01-01 Bellagamba, A.; Palanga, P.; Pizzichini, L.
Propensione delle micro e piccole imprese all'innovazione
2017-01-01 Moscatelli, L.; Pizzichini, L.
Retail channels evolution in the car industry: Early findings from the Volvo car ‘Studio’ experience
2018-01-01 Pizzichini, L.
Green marketing adoption in hotels industry: a literature review
2019-01-01 Temperini, V.; Pizzichini, L.; Gallegati, S.; Gregori, G. L.
Comprendere e gestire il cliente nel contesto business-to-business. Processi, variabili e strumenti operativi
2019-01-01 Baraldi, E.; Perna, A.; Pizzichini, L.
E-LEARNING AS A MARKETING TOOL FOR TOUR OPERATORS. THE ‘GO ACADEMY’ CASE STUDY
2019-01-01 Temperini, Valerio; Gregori, Gian Luca; Pizzichini, Lucia
CSR Communication: The Use of Internet-Based Tools
2019-01-01 D'Andrea, Alessia; Pizzichini, Lucia; Marasca, Stefano; Gregori, Gian Luca
Corporate communication: aspetti evolutivi e strumenti operativi nelle fondazioni bancarie - Aspetti evolutivi e strumenti operativi nelle fondazioni bancarie
2020-01-01 Pizzichini, Lucia
Place branding and local food souvenirs: the ethical attributes of national parks’ brands
2020-01-01 Pizzichini, Lucia; Temperini, Valerio; Gregori, Gian Luca
Two Years of Covid-19 in Retailing: Issues and Changes
2021-01-01 Pizzichini, Lucia; Caboni, Federica
Developing relationships to survive the Covid-19 crisis: the case of e-learning in tourism supply chain
2021-01-01 Gallegati, S; Pizzichini, L.; Temperini, V.; Gregori, G. L.
Seafood festivals for local development in Italy and Sweden
2021-01-01 Pizzichini, L.; Andersson, T. D.; Gregori, G. L.
The New Profile of the Online Consumer Behaviour in a Post-Pandemic World
2022-01-01 Basile, Vincenzo; Caboni, Federica; Pizzichini, Lucia
How the COVID-19 pandemic may accelerate millennials’ adoption of augmented reality
2022-01-01 Caboni, Federica; Pizzichini, Lucia
Sustainable operations, supply chain management e green marketing
2022-01-01 Bartoloni, Sara; Pizzichini, Lucia; Temperini, Valerio
Smart Extended Reality in the Metaverse-Tailing: The Rise of New Retail Landscape
2023-01-01 Caboni, F.; Pizzichini, L.
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile