Sfoglia per Autore  

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 22
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Marketing metrics in the cultural sector 1-gen-2015 Costantini, D.; Pizzichini, L.
The corporate communication in no profit organizations 1-gen-2015 Pizzichini, L.; Costantini, D.
Il ruolo della comunicazione istituzionale nelle fondazioni bancarie: analisi di un caso 30-mar-2015 Pizzichini, Lucia
Critical issues and prospects for the start-up companies 1-gen-2016 Pizzichini, L.; Gregori, G. L.
Evoluzione e prospettive di sviluppo delle start-up innovative e dell’economia green nelle Marche 1-gen-2016 Bellagamba, A.; Palanga, P.; Pizzichini, L.
Propensione delle micro e piccole imprese all'innovazione 1-gen-2017 Moscatelli, L.; Pizzichini, L.
Retail channels evolution in the car industry: Early findings from the Volvo car ‘Studio’ experience 1-gen-2018 Pizzichini, L.
Green marketing adoption in hotels industry: a literature review 1-gen-2019 Temperini, V.; Pizzichini, L.; Gallegati, S.; Gregori, G. L.
Comprendere e gestire il cliente nel contesto business-to-business. Processi, variabili e strumenti operativi 1-gen-2019 Baraldi, E.; Perna, A.; Pizzichini, L.
E-LEARNING AS A MARKETING TOOL FOR TOUR OPERATORS. THE ‘GO ACADEMY’ CASE STUDY 1-gen-2019 Temperini, Valerio; Gregori, Gian Luca; Pizzichini, Lucia
CSR Communication: The Use of Internet-Based Tools 1-gen-2019 D'Andrea, Alessia; Pizzichini, Lucia; Marasca, Stefano; Gregori, Gian Luca
Corporate communication: aspetti evolutivi e strumenti operativi nelle fondazioni bancarie - Aspetti evolutivi e strumenti operativi nelle fondazioni bancarie 1-gen-2020 Pizzichini, Lucia
Place branding and local food souvenirs: the ethical attributes of national parks’ brands 1-gen-2020 Pizzichini, Lucia; Temperini, Valerio; Gregori, Gian Luca
Two Years of Covid-19 in Retailing: Issues and Changes 1-gen-2021 Pizzichini, Lucia; Caboni, Federica
Developing relationships to survive the Covid-19 crisis: the case of e-learning in tourism supply chain 1-gen-2021 Gallegati, S; Pizzichini, L.; Temperini, V.; Gregori, G. L.
Seafood festivals for local development in Italy and Sweden 1-gen-2021 Pizzichini, L.; Andersson, T. D.; Gregori, G. L.
The New Profile of the Online Consumer Behaviour in a Post-Pandemic World 1-gen-2022 Basile, Vincenzo; Caboni, Federica; Pizzichini, Lucia
How the COVID-19 pandemic may accelerate millennials’ adoption of augmented reality 1-gen-2022 Caboni, Federica; Pizzichini, Lucia
Sustainable operations, supply chain management e green marketing 1-gen-2022 Bartoloni, Sara; Pizzichini, Lucia; Temperini, Valerio
Smart Extended Reality in the Metaverse-Tailing: The Rise of New Retail Landscape 1-gen-2023 Caboni, F.; Pizzichini, L.
Mostrati risultati da 1 a 20 di 22
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile