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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
Learning a New Business by Managing Resources and Interfaces. From Dealer to Auto Maker - The Case of DR MOTOR 1-gen-2008 Ciabuschi, F.; Perna, Andrea
Forza di vendita indiretta e 'capitale relazionale': implicazioni gestionali e nuove prospettive di analisi teorica 1-gen-2009 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Temperini, Valerio; Perna, Andrea
The development of a new network for eco-sustainability: the Loccioni's ‘Leaf Community’ project 1-gen-2009 Gregori, Gian Luca; Baraldi, E; Perna, Andrea
Il ruolo del customer relationship management nelle strategie di business marketing: il caso del gruppo Loccioni 27-feb-2009 Perna, Andrea
Developing and embedding eco-sustainable solutions: the evolution of the Leaf House network 1-gen-2010 Perna, Andrea; Baraldi, E.; Gregori, Gian Luca
Il ricorso all'e-learning come strumento di marketing: l'esperienza della iGuzzini 1-gen-2010 Temperini, Valerio; Micozzi, Gabriele; Perna, Andrea
Forza di vendita indiretta e "Capitale Relazionale": implicazioni gestionali e nuove prospettive di analisi teorica 1-gen-2010 Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Temperini, Valerio; Perna, Andrea
Quali possibili integrazioni tra marketing d’impresa e sviluppo del territorio? Il caso "Land of Value" (LOV) 1-gen-2010 Gregori, Gian Luca; Temperini, Valerio; Perna, Andrea
Quali possibili integrazioni tra marketing d'impresa e sviluppo del territorio? Il caso "Land of Value" 1-gen-2010 Gregori, Gian Luca; Temperini, Valerio; Perna, Andrea
Creating a new distribution network through the hypermarket experience: The Dr Motor case study. 1-gen-2010 Perna, Andrea; Gregori, Gian Luca; Temperini, Valerio
How Changes in Sales Organisation and Processes May Assist Companies to Cope Effectively with the Economic Downturn: A Case Study from the Italian Construction Industry 1-gen-2011 Perna, Andrea; George, Avlonitis; Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio
Issues involved in the development of “green marketing” in the hotel industry: the main results of an exploratory survey in the Marche region 1-gen-2011 Temperini, Valerio; Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Perna, Andrea
Quale nuovo approccio per il federalismo commerciale? Il caso della regione Marche 1-gen-2011 Gregori, Gian Luca; Perna, Andrea
Sales Management nel settore delle costruzioni: nuovi modelli gestionali in un periodo di crisi. L’analisi del caso Santarelli Costruzioni 1-gen-2011 Gregori, Gian Luca; Avlonitis, G.; Perna, Andrea; Cardinali, Silvio
What possible integration is there between business marketing and area development? The “Land of Value” (LOV) Case 1-gen-2011 Temperini, Valerio; Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Perna, Andrea
E-learning as a Marketing Tool: The iGuzzini Experience 1-gen-2011 Temperini, Valerio; Cardinali, Silvio; Perna, Andrea
Network evolution and the embedding of complex technical solutions: The case of the Leaf House network 1-gen-2011 Baraldi, E.; Gregori, Gian Luca; Perna, Andrea
Exploring the conditions for marketing an innovative and uniquecustomized solution: Mexus case study 1-gen-2012 Baraldi, E.; Gregori, Gian Luca; Perna, Andrea
The Possible Convergence Between Business Marketing and Territorial Marketing: The "Land of Value" (LOV) Case 1-gen-2012 Temperini, Valerio; Gregori, Gian Luca; Cardinali, Silvio; Perna, Andrea
Discontinuity in interaction: Findings from two cases in the Italian context. 1-gen-2012 Runfola, A.; Guercini, S.; Gregori, Gian Luca; Perna, Andrea
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