Sfoglia per Autore  SABATINI, Andrea

Opzioni
Mostrati risultati da 1 a 20 di 30
Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
L’efficacia del Customer Relationship Management nei mercati dei servizi tecnologici: il caso di una media impresa italiana 1-gen-2017 Gregori, Gian Luca; Perna, Andrea; Sabatini, Andrea
Industria 4.0: non solo una rivoluzione tecnologica 1-gen-2018 Bellagamba, Aldo; Gregori, Gian Luca; Pascucci, Federica; Perna, Andrea; Sabatini, Andrea
Il Marketing data-driven: dai database alla marketing automation. 1-gen-2019 Marinelli, L.; Sabatini, A.; Perna, A
L’evoluzione dei processi di vendita e del ruolo dei venditori 1-gen-2019 Gregori, Gian Luca; Perna, A.; Sabatini, A.
Marketing data-driven: dai database alla marketing automation 1-gen-2019 Marinelli, Luca; Sabatini, Andrea; Perna, Andrea
Strategie e modelli di business nel contesto business-to-business: il valore come concetto chiave 1-gen-2019 Ancillai, Chiara; Gregori, Gian Luca; Sabatini, Andrea
The emergence of the customer relationship portfolio of a new venture: a networking process 1-gen-2019 La Rocca, Antonella; Perna, Andrea; Sabatini, Andrea; Baraldi, Enrico
Analysing new Product Development and Co-creation in Industrial Networks: Pathways and Capabilities 15-mar-2019 Sabatini, Andrea
New business ventures coping with COVID-19: the case of the MENA region 1-gen-2020 Alostaz, Jamal; Gregori, Gian Luca; Sabatini, Andrea; Cinti, Alessandro; Perna, Andrea; Alostaz, Faris
Supply chains network during a global crisis: Covid-19 emerging challenges 1-gen-2020 Cinti, Alessandro; Sabatini, Andrea; Gregori, Gian Luca
The commercialization of highly technological products in the context of Industry 4.0: a B2B SMEs perspective 1-gen-2020 Sabatini, Andrea; Bartoloni, Sara; Gregori, Gian Luca
New product development commercialisation of Industry 4.0 products: evidence from a B2B Italian SME 1-gen-2020 Sabatini, Andrea; Bartoloni, Sara; Gregori, Gian Luca
Beyond “entrepreneurial passion”: Are there other “deeper” forms of passion involved in Entrepreneurial Pursuits? 1-gen-2020 Baraldi, Enrico; Lindahl, Marcus; Perna, Andrea; Sabatini, Andrea
Covid-19 and distribution channels management: the new challenges for small wineries 1-gen-2021 Sabatini, Andrea; Fraboni, PIER FRANCO LUIGI; Temperini, Valerio
Artificial Intelligence, Data Analytics and Retail Management: opportunities and recommendations 1-gen-2021 Fraboni, P. F. L.; Sabatini, A.; Temperini, V.; Properzi, E.; Lasca, W.; Scarponi, D.
Exploring the CRM adoption from a vendor perspective. Initial findings from an empirical study 1-gen-2021 Cinti, A.; Sabatini, A.; Perna, A.; Gregori, G. L.
Fare impresa negli anni '20: dalla crisi al COVID-19. Quali implicazioni gestionali per il futuro? 1-gen-2021 Sabatini, Andrea
Industry 5.0 and Business model innovation in SMEs: an explorative study on the Role of Competence Centers in Italy 1-gen-2021 Ietto, Beatrice; Ancillai, Chiara; Sabatini, Andrea; Gregori, Gian Luca; Carayannis, Elias George
Integrating sustainability in business network initiation: the case of an Italian pasta maker 1-gen-2021 Sabatini, A.; O'Toole, T.; Gregori, G.
Exploring the links between CRM and Sustainability: a systematic bibliometric analysis 1-gen-2022 Ottolenghi, Chiara; Cammarota, Antonella; Sabatini, Andrea; Cinti, Alessandro
Mostrati risultati da 1 a 20 di 30
Legenda icone

  •  file ad accesso aperto
  •  file disponibili sulla rete interna
  •  file disponibili agli utenti autorizzati
  •  file disponibili solo agli amministratori
  •  file sotto embargo
  •  nessun file disponibile